vai draama vit... ! tein vaihtokauppaa ton jamppa69 kanssa ja menetin ton näyttärin. joten tein ilmoituksen hemmosta poliisille. katotaan miten käy, on mulla toinenkin vaihtoehto tolle sankarille.mutta se siitä. eli ei ole enään tätä näytönohjainta myydä.
Älä!? Aikamoinen tapaus, kuin se siinä onnistu? Ja jos satut saamaan takasin voisin ehkä ostaa sit ihan rahalla.
on mulla yksi force3d 4870 1g. mutta harkitsen vielä sen myymistä ,tää on sillä paremmalla tuulettimella.rukari anna jotain tarjouksia niin mietitään.
tervehdys ei mulla i7 hardwaree ole. jotain karvahattu osaa biostar tpower 145 lankku tai Asus Maximus II Formula. tosin taidan vielä taistella ton formulan kanssa. q6600 kivi 3.6 ibt vakaa, sen verran testattu.mutta noista nyt ei ole kylillä huudellut,tosin jos hyvä tarjous tullee niin pistää se miettimään. mitä olet hakemassa nettikoneita löytyy,virtajohtoja yksi 5m hdmi kaapeli.testipenkkejä jokunen virtalähde myös löytyy.
4870 Crossfiressa olis ehkä ihan hieno juttu.Paljon watteja lähtis virtalähteestä?Pitäs saada pian joku 850-1000w.