Hei!Olen muuntanut karaokevideot AVIsta MPEG muotoon tmpgnc ohjelmalla ja sen jälkeen polltanut Nerolla VideoCD muotoon. Paha kyllä Fintec-merkkinen DVD soittimeni ei suostu näyttämään kuvaa näille, ainoastaan ääni kuuluu. Sellaiset tiedostot, jotka jo "imutusvaiheessa" olivat MPEG muotoa näkyvät ja kuuluvat kyllä. Auttakee joku!
kai teit tmpgenc ohjelmalla VCD(pal) ja Nero poltti tiedoston suoraan ja eikä alkanut konvertoimaan/kääntämään sitä?
Joo, just sillain tein. Oon kuullu, että Eazy VCD:llä vois hoitaa ton homman kanssa, mutta kun yritin tarjota sille dvd-rw data levyä johon olin tallettanut dvd-video muodossa nuo avi- ja mpeg-loppuiset karaokepätkät niin Eazy Vcd ei tunnista mun DVD levyä. Millainen DVD-levy pitäis olla ko. ohjelmalle vai pitääkö mun polttaa Nerolla ne johonkin toiseen muotoon? oon ihan avuton/aloittelija näissä jutuissa enkä tajua mitä pitäs tehdä.
http://www.nefernetti.com/tda.htm eli DVD levylle ei voi polttaa VCD materiaalia suoraan(tai no voi polttaa mutta ei se kyllä toimi DVD speksin mukaisesti), vaan sitä täytyy hieman muokata, tuolla oppaalla pitäisi onnistua.