Mpc => mp3

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi saint75 05.10.2003.

1. saint75

saint75 Guest

Moro taas nerot!
    Daemon sähläys selvis ja nyt olis uus kysymys teille tietäville. Eli mulla on jonkun verran musaa mpc. eli musepack muodossa. Pitkän taistelun jälkeen löysin sellasen playerin joka suostu soittamaan mpc levyjä mm. Metallica ja Pink Floyd. Nyt pitäsi kuitenkin saada muutettua ne mpc musat mp3 formaattiin jotta vois poltella niitä ja muutenkin kuunnella samalta playeriltä muiden kanssa. Mulla vissiin oli/on jo joku ohjelma joka muuttaa niitä formaatteja mutta en enäämuista mikä se on ku on noitas ohjelmia niin pirusti. Eli jos joku tietää ja vois neuvoa niin olis very nice! Kiitos kärsivällisyydestänne ja tänks!

-Saint-

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  4. saint75

saint75 Guest

Moro ja tänks!
    Pikku ongelma vaan tässä, sain sieltä sun linkistä sen ohjelman mutta on vissiin sen verran vati että ei osaa käyttää..eli kun sen ohjelman avaa ja saa dragattua kokeeks pari biisiä sinne ja klikkaa "convert files" niin mihin vittuun ne häipyy?? mä en enää löydä niitä mistään mp3 muotoisin ainakaan. mpc:nähän ne toki säilyy. Eli miten se nyt sitten futaa, ohjeesta ei ollut apua..mitä niihin settingseihin pitäis laittaa??

-saint-

5. saint75

saint75 Guest

Hello agentti-kaveri, ei hätää enää!
    Otin sen toisen ohjelman ja se toimii hyvin, enemmän optioita ja löytää biisitkin hyvin...
    tänk juu, er..shaken, not stirred??

-saint-

Jaa tämä sivu