mp4/avi videon resoluution muokkaus

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi puukotelo 17.02.2010.

1. puukotelo

puukotelo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli haluaisin katsella elokuvia kännykässäni, jonka näytön resoluution on 800x480. Ja se toistaa mp4 formaatin videoita. Tietokoneellani on videoita, jotka ovat avi formatissa, joten ne pitää laittaa mp4 muotoon. Se ei ole minulle mikään ongelma, mutta videoiden resoluutio on paljon pienenmpi, kuin se 800x480. Eli löytyykö mitään ohjelmaa, jolla saisi muutettua resoluutiota isommamksi? Olen kokeillut muutamilla ohjelmilla, mutta niillä saa muutettua resoa alemmaksi. Ja olisi hyvä jos se ohjelma olisi ilmainen. Mahdoton yhdistelmä?

2.  
  3. pentsu

pentsu Active member

Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    Super :lla ainakin onnistuu, mutta resoluution nostaminen johtaa siihen että videosta tulee ihan kuraa.

4. coocie98

coocie98 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Luulisi kännykän toistavan pienempiä resoluutiota. Lähteen laatu ei todellakaan parane resoluutiota kasvattamalla ja epäilen vahvasti, että ensikertalainen osaisi tehdä laadukkaista upscaleja - jotka nekään eivät kasvata lähteen laatua.

5. puukotelo

puukotelo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mun kostetusnäyttö luurin reso on 800x480. Ja haluan että video näkyy kokonaisena näytöllä, joten sen pitäisi olla se 800x480. Ja eilen kokeilin yhtä ohjelmaa ja sillä sain nostettua resoa. Ja hyvin toimii. Ja kuvan laatukin on ihan hyvä.

Jaa tämä sivu