mp3

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi mikav 23.03.2006.

1. mikav

mikav Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla hp omnibook xe3 ja se on 1.2ghz ja 512mram.xp home käyttis.laitehallinnan alla ei kysymysmerkkejä.läppäri toimii ja on toiminut hyvin.läppäri wlanilla netissä.bios päivitetty ja näytönohjain myös.

oon imassu netistä musicmatchin ja myös winampin.

musicmatchin asennus onnistuu ilman herjoja.kun käynnistän ko.ohjelman tulee musicmatchin kuva ruutuun ja hetkenpäästä se häviää.sit ei tapahdu muuta.kone menee junttaan.pääsen kyllä käynnistä/ohjauspaneli/lisää,poista mut menee koko yö että kaikki ohjelmat tulevat ruutuun.ohjelma pitää poistaa vikasietotilan kautta.

samoin käy jos imasen winampin ja käynnistän sen.

oon kyselly neuvoja mut ei oo viel onnannu että saisin esim.musicmatchin toimii.oisko kellään vinkkejä

2.  
  3. dOnki

dOnki Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    onks sulla ennen ollu samanlaisia vaikeuksia vai nytkö ekaa kertaa? voihan siellä olla joku mörkö mikä sotkee jotain.. tai jotain..

4. mikav

mikav Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo ekaa kertaa oon asentanu ko ohjelmia.virusscannereilla awast en oo löytäny bugeja.mulla toises huonees pöytäkone jossa em.ohjelmat workkii.täytyy varmaan tehä siel mut ois kiva ku oppis mikä mättää

5. mikav

mikav Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla toimii pedia player.

haluisin vaan pakata välillä pojalleni cd musaa mp3 soittimelle.

ite opiskelen ulkomaankieltä ja editoisin kappaleen nimiä,jolloin ne tulisi oikeassa järjestyksessä mp 3 soittimelta.

eli en löytäny media playerista editointityökalua.

media playerilla saan kai pakattua mp3 tasoon cd levyt mut editointi ei vissiin onnaa.siinä syy minkä takia music match.

Jaa tämä sivu