MP3 tiedostot DVD-Levylle?

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi eknyman 18.11.2005.

1. eknyman

eknyman Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli olen yrittänyt polttaa mp3 tiedostoja dvd levylle nerolla tarkotuksena että kuuntelisin niitä normaalilla dvd soittimella mikä tukee mp3 muotoa. Tämä ei kuitenkaan onnistu jostain syystä tai siis dvd soitin ei tätä ymmärrä. Eli ensin valitsin nerosta dvd-rom(iso) ja sitten siirsin mp3 kansioita poltettavaksi. Teinkö tässä jotain väärin vai mikä on vialla?

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Kaikki DVD soittimet eivät osaa soittaa MP3 tiedostoja DVD levyltä vaikka CD levyltä niitä osaavatkin soittaa.
    http://www.videohelp.com/dvdplayers
    tuolta voi katsella jos omasta soittimesta löytyisi tarkempia tietoja.

4. DeLaRocha

DeLaRocha Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ite olen polttanut mp3-tiedostoja DVD-levylle. Poltto-ohjelmana olen vaan käyttänyt [bold]RecordNow[/bold] nimistä ohjelmaa ja olen tallentanut musiikin DVD:lle kansioina. Näin ne myös on helpompi löytää jos paljon poltat. Ja DVD:n formaatti on muuten mulla ainakin +, mutta en usko sen vaikuttavan asiaan.

Mitä DVD-soittimesi sitten sanoo kun se ei pysty lukemaan tiedostoja?

5. eknyman

eknyman Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Se ei ilmota mitään...ruutu on vaan mustana ja koneessa lukee load...mutta mitään ei tapahdu. Dvd:n merkki on United

6. DeLaRocha

DeLaRocha Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen kuullut myös semmoista että kaikki DVD-soittimet eivät tue kaikkia DVD-levyjä, mutta en mene allekirjoittamaan.

Saattaapi olla juuri näin kuin [bold]Agent_007[/bold] sanoi.

Jaa tämä sivu