Yritin etsiä tällaista aihetta, muttei silmiini ainakaan sitä osunnut. Elikkä ois tällanen ongelma, etten voi poistaa/uudelleennimetä mp3-tiedostoa. Kun painan hiiren oikealla painikkeella tiedostoa, siihen ei tule edes poista tai uudelleennimeä-valintaa. Tiedostoa ei pysty edes siirtämään paikasta toiseen. Olisiko kenelläkään viisalla ihmisellä neuvoa tällaiselle toivottomalle tapaukselle? Suuret kiitokset jo etukäteen niille, jotka vaivautuvat auttamaan.
Vikasietotilaa oon jo kokeillu, eikä tuo Moveonbootkaan auttanu. :/ kun yritin laittaa tiedostoa tuohon moveonboot-juttuun, kone herjas vaan että: "Tiedostonimi ei ole kelvollinen". Oisko mitään muita mahdollisuuksia saada tuota tiedostoa pois?
Näkyykö tuo tiedoston kun komentokehoitteen kautta listaa tiedostoja ja jos näkyy niin millä nimellä? käynnistä -> suorita -> cmd cd hakemisto\missa\kappale\on dir
hmm, nyt en kyllä ihan ymmärtänyt. eli, mitä mä kirjotan ton cd hakemisto\missa\kappale\on paikalle? oon "vähän" tyhmä näiden juttujen kanssa..
En tarvitsekkaan enää apua, keksin fiksuna, että voin poistaa koko kansion ja sillähän se tiedostokin lähti kiitoksia kuitenkin noista neuvoista