Mp3-tiedoston poisto

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi Tikrunen 29.07.2006.

1. Tikrunen

Tikrunen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Yritin etsiä tällaista aihetta, muttei silmiini ainakaan sitä osunnut.
    Elikkä ois tällanen ongelma, etten voi poistaa/uudelleennimetä mp3-tiedostoa. Kun painan hiiren oikealla painikkeella tiedostoa, siihen ei tule edes poista tai uudelleennimeä-valintaa. Tiedostoa ei pysty edes siirtämään paikasta toiseen. Olisiko kenelläkään viisalla ihmisellä neuvoa tällaiselle toivottomalle tapaukselle? :) Suuret kiitokset jo etukäteen niille, jotka vaivautuvat auttamaan.

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  4. Tikrunen

Tikrunen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vikasietotilaa oon jo kokeillu, eikä tuo Moveonbootkaan auttanu. :/ kun yritin laittaa tiedostoa tuohon moveonboot-juttuun, kone herjas vaan että: "Tiedostonimi ei ole kelvollinen". Oisko mitään muita mahdollisuuksia saada tuota tiedostoa pois? :)

5. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Näkyykö tuo tiedoston kun komentokehoitteen kautta listaa tiedostoja ja jos näkyy niin millä nimellä?

käynnistä -> suorita -> cmd
    cd hakemisto\missa\kappale\on
    dir

6. Tikrunen

Tikrunen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    hmm, nyt en kyllä ihan ymmärtänyt. eli, mitä mä kirjotan ton cd hakemisto\missa\kappale\on paikalle? oon "vähän" tyhmä näiden juttujen kanssa.. :)

7. Tikrunen

Tikrunen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En tarvitsekkaan enää apua, keksin fiksuna, että voin poistaa koko kansion ja sillähän se tiedostokin lähti :) kiitoksia kuitenkin noista neuvoista :)

Jaa tämä sivu