Mp3-soitinta ostamassa

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi jaska00 16.01.2007.

1. jaska00

jaska00 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli tällaisiin soittimiin olen itse päätynyt:

Creative MuVo V200 1GB
    http://www.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=215&product=10732

creative MuVo V100 1GB
    http://www.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=215&product=15441

creative Zen Nano Plus 1GB
    http://www.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=214&product=12720

creative MuVo TX SE 1GB
    http://www.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=215&product=9771

apple iPod Shuffle 1GB versie 2006
    http://www.apple.com/fi/ipodshuffle/

Mitä mieltä olette? 1GB muisti piisaa hyvin minulle ja hinta saisi olla alle 100€ mieluusti siinä 80€ paikkeilla. Omia kokemuksia jostai näistä laitteista saisi olla jos jollain on.

Edit:pientä korjausta

Viimeksi muokattu: 17.01.2007
  2.  
  3. turonen

turonen Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ipodin ostasin varmaan ite noista. Creative Zen Nano Plus:sasta semmosia kokemuksia että hieman tekasemalla tehty laite. Esim usb-liitännän suojana oleva kumiläppä repsottaa silleen ikävästi, että se on sama kun sitä kumiläppää ei siinä olis ollenkaan (pöly, lika ja kosteus pääsee sisään). Sitte sen paristokotelon suojalevystä on semmone muoviosa menny rikki, että se ei pysy enää kiinni kun jesarilla. Soitin muuten ihan hyvä ja pienestä koosta plussaa.

4. redzen

redzen Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ostin tuon iPod Shufflen heti kun se tuli markkinoille. Itse soitin on aivan loistavan kokoinen, mahtavan näköinen ja sopii käyttötarkoituksiini mainiosti - ja on aina taskussa mukana...

...MUTTA!
    iTunesin kautta päivittäminen on ollut tuskallista! Biisien siirto ei suju kuten pitäisi, vaan melkein aina esiintyy jotain virheitä. Kun lähdin etsimään ratkaisua ongelmaan, havaitsin että monella käyttäjällä on samoja ongelmia esim. linkki

Onneksi löytyy muitakin softia biisien siirtoon, kuten MediaMonkey tai YamiPod, jota itse käytän biisien siirtämiseksi Shuffleen.

5. jeesbox

jeesbox Guest

itel tuo muvo tx ..Ääni on tasoa 4/5 tähteä
    tuohon kyseiseen kannattaa ostaa ainakin sit kunnolliset nappikuulottimet,eikä kannata edes yrittää kuunnella Esim:senkun hd-555
    Vaik ne onkin vaan 50imbedanssii..ei jaksa antaa bassoille tehoja ,jos ei sit osta kuulotin vahvistinta erikseen ja taitaa olla monis mp3 soittimis samanlaista onkelmaa et kunnollisilla ei nappikuulottimilla kuunneltaessa taitaa alakerran äänet jäädä toistumatta

6. jaska00

jaska00 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin olishan toi iPod ihan kiva, mutta mua häiritteen toi näyttön puuttumine vähä. Ja pystyykö tuohon iPodiin siirtämään musiikkia ilman mitään ohjelmia samaan tyyliin kuin muistitikkuun? Ja ainahan noissa soittimissa vakio kuulokeet ovat aika kehnot.Kiitos kommenteista.

Viimeksi muokattu: 18.01.2007
  7. kerbo

kerbo Regular member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Ei pysty!

TX on mielestäni kätevä kun toimii niin kuin muistitikku! Ei tartte johtoja eikä mitään... Itsellä toiminut hyvin.

8. jaska00

jaska00 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Taitaa jäädä tuo iPod ostamatta, koska en jaksa takuta minkään ohjelman kanssa joka ei edes toimi.Muuten tuo iPod olisi varmaan ihan hyvä laite.

Sitten jääkin creativet enään listalle...

9. jeesbox

jeesbox Guest

mites tollaset merkit ,kun iaudio ja iriver
    mun ymmärtääkseni noi merkit on vähän laadukkaammat ,kun joku creative ynm,ynm..
    iriverin soittimet voittanu joskus jonkun mp3 soitinten vertailun jossain äänenlaadussa sun muissa ,käytettävyydessä tahi jotain. googlaileppas noit!

10. jaska00

jaska00 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mutta laadun mukana nousee myös hinta ja multa loppuu raha=/

11. jeesbox

jeesbox Guest

Se on vähän hankaloittava tekiä.
    Mun tartteis kans ostaa itelleni sennheisserin hd555 kuulottimiin kuulotinvahvistin ja sen hinta pyörii tuol 370€ ,et pitääkö niin perkeleesti maksaa et saa bassot kuulumaan.. no toisaalta nuvo xt:stä kuuluu ihan
    tarpeeks hyvin ,kun siihen vaan ostaa pikkasen laadukkaammat nappikuulokkeet! tahi niist kuuluu aikas perkeleen hyvin kun ostaa ne kunnolliset nappikuulottimet! kerkeet sit myöhemmin ostaa sit siihen ne sennheisserin hd 650 ja rega ear kuulotin vahvistimen ni se on jo hifiä
    sit! jostainhan se on lähdettävä..

12. jaska00

jaska00 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niihän se on mutta miten yksi vahvistin maksaa 370€???Ja onko se kannattavaa jos soitin maksaa 60€ =D

13. jeesbox

jeesbox Guest

nii..aivan jos ne kuulottimet maksaa ekaks tollaset 400€ kuulotinvahvistin 370€(saa sellaisen kannettavankin 9v patteril toimivan)..
    Ja soitin maksaakin sit 60€ ni jokuhan siin mättää :)
    Mut siithän se kokoaminen alkaakin! Miks ostaa ekaks paskan mp3 soittimen ,jonka voi sit heittää mäkkylään kun tulee tarvetta hifistellä

14. jaska00

jaska00 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mutta taidan päätyä ostamaan tuolaisen creative MuVo V100 1GB se on halpa ja sitä en ole kuullut kovin haukuttavan maanrakoon vai onko jollain huonoja kokemuksia tuosta?

Creative MuVo V200 1GB
    creative MuVo V100 1GB
    creative MuVo TX SE 1GB
    Onko noilla kolmella huomattavia teknisiä eroja?
    Aika lailla saman mallisia ainakin ovat.

Viimeksi muokattu: 18.01.2007
  15. jeesbox

jeesbox Guest

muvo v100 about hinta 57€..
    iriver t10 1gb keltainen cyberphotosta.. esim: 107€
    No onhan tos 50€ eroa et melkeen iriverin hinnalla saat 2kpl muvoo.
    Kyl mä jos olisin ostamassa ni säästäsin siihen iriveriin viel 50€ kaivasin sen vaik kiven alta! kerral sitä ostaa sit vähän laadukkaamman
    pelin ;)

16. jaska00

jaska00 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kävin kattoos kiven alta mutta sielä oli vaa mato ja muurahaine =D
    Taidan muvon ostaa ku tarvis soitintta ny mahollisimman nopeeta enkä mistää 50€ saa.

17. jeesbox

jeesbox Guest

No kerro sit kokemukses siit soittimest ku oot ajanu sen sisään? =)

18. jaska00

jaska00 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu voishan sitä sitte jotai sanookki. =)

19. jp.69

jp.69 Guest

Ääni täältä muvo tx .
    Ainut miinus patterien kesto.Tarvii vaihtaa suht useasti mutta ehkä se näin pakkas kaudella on luonnollista koska kuuntelen työmatka pyöräilyn aikana.Ostin lisäksi Kossin spark plugit koska mulle ei sovi nuo alkuperäiset napit korviin.
    Parani basson toisto huomattavasti.

20. jeesbox

jeesbox Guest

Juu ,TX se täälläkin soi. Mut toivottavasti ei enään pitkään. Ei se ääni 4/5Tähteä o sit kuitenkaan. On se kyl helppo ottaa mukaan,ku varustaa sen nappikuulokkeilla juu,mut sit kotiolois ku kytkee siihen sennheisserit ja kuulotinvahvarin ni ei stemmaa.. Se o vähän ,et millaseen käyttö tarkotukseen soittimen ostaa. Kyl mä iriverin viäl hommaan,mun käyttötarkotukseen toi TX o perseestä! hitto ku tulikin ostettuu. Mä kattelen netist noit soittimien vertailuja, niis ammattilaiset vertailevat soittimia keskenään ja asettavat ne paremmuus järjestykseen äänenlaadun ja käyttömukavuuden perusteella.

21. jaska00

jaska00 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Muu mutta mulla on vähä eri tarkotus en taida kytkeä sitä mihinkään muutakun nappikuulokeisiin. Mutta kiitti vinkeistä

Jaa tämä sivu