Juuh eli vanha on niin surkea, 1GB ja ihan syvältä. Noh asiaan eli oon ostamassa uutta MP3 soitinta ja haluan kysyä teiltä tietäviltä että mikä ois kannatava ostaa? Tilaa voi olla 4-20GB ja hinta 50-200€ väliltä. Itse en tiedä mikä olisi hyvä ja laadukas palikka.. joten apuja? =) Mietin tommosta: http://fin.afterdawn.com/laitteet/laitteen_tiedot.cfm/4208/creative_zen_8gb .. kommentteja tuosta? Ja olisi hyvä myös ostaa nappikuulokkeet, kuulokkeet tai vastaavat, koska kaikki vanhat ovat menneet rikki tai hävinneet . Kiitos!
Hyvät on (itsellä 4gb versio). Tosin jos saat 215€ Ipod Classic 80GB version, niin siinä toinen vaihtoehto. Tai jos haluat kuulokkeet samaan hintaan, niin osta tuo + Koss Porta Pro (järkyttävän hyvänlaatunen ääni, ei pariakymppiä enempää maksa. Tosin jos napit haluat niin... Ei tietoa)
Eli jos ostan Koss Porta Pro kuulokkeet ja tuon IPod Classis 80gb, olisi hyvä yhdistelmä? ^^ Hintaa tulisi reilu 250€, mutta onko se sen arvoista
No toi hinta ei paljoo haittaa, kun tossa iPodissa on 80gb tilaa, ja tuossa on 16gb. Ja hintaeroa on se 60€ että siinä suhteessa ostaisin ton IPodin mielummin mut pitää katella. Tarviiko tuohon iPod mittää erillistä "suojausta" vai meneekö noin? tilaan joko iPodin, Creative Zen 8gb tai tuon sinun ehdottaman Sandisk 16gb, mutta nyt miettimää että mikä kyllä ehkä mä ton iPodin kannalla oon, koska tila ei ainakaan loppuisi kesken!
MikroBitissä (6-7/2008) oli "mediasoittimet" vertailussa.. (http://www.mbnet.fi/nettijatkot/2008/06/mediasoittimet/) Voittajaksi tuli Ipod Touch, toiseksi Samsung YP-P2, kolmanneksi (mutta parhaalla hinta-laatusuhteella) Sony NWZ-A816. Itse olen ostamassa tuota Sonyä (jota suositeltiin MP3 käyttöön) sen Drag&Drop tekniikan takia.. en mitää itunesia koneeseen asenna... eikä se ipodi nyt muutenkaan oo mun mieleinen.. EDIT: pieniä korjauksia tekstiin..
Ainakin IPod touch ja tuo Samsung YP-P2 hinnat ovat.. korkeat, mutta päädyin tilaamaan creativen soittimen (monella kaverilla on ja niillä on toiminut mainiosti)
Tuo Sony A-816 on ainut noista mp3-soittimista jonka mukana tulee KUNNON kuulokkeet. EX-sarjan laatu tulpat joiden arvo erikseen ostettuna on n.60e. Äänenlaatu aivan eri luokkaa kuin ipodin, creativen yms mukana tulevissa kuranapeissa. Ja joku kysyi että onko spark plugit hyvät? Vastaan että niissä on hyvä äänieristys kohan ne saa korviin pysyvästi, Mutta Ääni on todella tunkkainen ja vääristynyt. Ei ollenkaan miellyttävä kuunnella. Moro
Jos saan oman vaatimattoman mielipiteeni sanoa, niin osta hyvä ihminen joku iRiver (tai vaihtoehtoisesti Cowon). Merkittävä äänenlaatu molemmissa ja samalla tuet pientä firmaa. Huomaa siis, nämä soittimet eivät ole mitään surkeita "mp4"-soittimia vaan ehtaa laatukamaa. Itselläni on ollut iRiverin h340, vanha malli jo siis, mutta niin hintansa väärti on ollut että melkein itkettää kun sitä ajattelen. Käytettynäkin saattaa Huudosta löytää.
Ehdottomasti osta Creative ZEN! Minulla on 4 GB versio, ollut jo 8 kk, eikä vian merkkiäkään! Tähän päälle kaatui limppari lasi ja luulin, että se on menetetty peli, se pöydällä oli 5 päivää, ja olin jo heittämässä sitä pois, mutta sitten se alkoi taas toimimaan! Tässä on yksi Creative ZENin ihmeistä!
Nyt tarttis meikäläinen vähän apua taas uuden mp3-soittimen valintaan. Olen aikaisemmin törmännyt eri valmistajien kohdalla erinäköisiin ongelmiin, esimerkiksi Sony vaatii oman softan toimiakseen, SanDiskilla on joku ihmeellinen yhteensopivus XP SP3:n kanssa, kun siirrettävää levyä ei näy (eikä valmistaja osannut ratkaista tätä). Mä tavoittelen siis sellaista laitetta, joka näkyy suoraan windows-explorerissa, ja siirto onnistuu vaivatta, eikä kolmannen osapuolen ohjelmia tarvita. Samsungin laite oli loistava tähän, mutta se menee luultavasti faijalle nyt, kun se on pienenkokoinen. Elikkä, vaatimuksina - helppo käytettävyys (navigointi) - musiikin siirto onnistuu resurssi-hallinnalla - sisäänrakennettu akku - kyrillisten aakkosten tuki - hyvä ääni, laadukkaat kuulokkeet ps. Jääkö Samsung ja Apple ainoaksi vaihtoehdoksi?
Tuota kuulin että Creative Zenin näyttö naarmuuntuu herkästi. Voisiko joku laittaa linkkiä hyvästä näytönsuojasta kyseiselle laitteelle? Kiitos
Itellä on tämmöisiä ja ihan hyvin suojaavat: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=11579
Ite hankin iPod touchin (8gb) huuto.netistä uutena 200€. Aivan loistava soitin varsinkin videoiden toistoon. Vielä siihen päälle täysi suojaus InvisibleShieldillä(20€)(elinikänen takuu naarmuille) ja Creative EP630 kuulokkeet vaikka verkkokaupasta(~19€) = 240€ + Näyttö + Youtube + Wlan + JailBreak= pelit, teemat, sovellukset + Pakkaus - iTunes - 8gb on liian vähän videoille, peleille yms. Toisaalta jos ei kiinnosta noi ylimääräset hommelit ni vastaus on iPod Classic 80gb. Kaveri osti semmosen puol vuotta sitte eikä oo valittanu muustaku iTunesista.
Kokeiles Yamipodia WinAmpissa on ollut versiosta 5.2 lähtien suora iPod-tuki, ja Foobar 2k'lle on olemassa iPod-plugin, lisätietoa täältä
Onko Ipodin kanssa jotenkin pakko käyttää itunessia? EVVK ..enkä tee noilla videoilla yhtään mitään, vaan laitteen pitäisi olla yksinkertainen.
Jos yksinkertasta haluut niin vastaus on joku Creativen palikka tai iPod Classic. Riippuu vähän paljo tarviit muistii ja "respectii" P "Kokeiles Yamipodia WinAmpissa on ollut versiosta 5.2 lähtien suora iPod-tuki, ja Foobar 2k'lle on olemassa iPod-plugin, lisätietoa täältä" Yamipod ei tunnistanu mun ipodia, eikä myöskään Winamp :/. Mistä mahtaa olla kyse??