1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

mp3-soitin

Viestiketju Kämmenmikrot -osiossa. Ketjun avasi teme2 21.06.2006.

  1. teme2

    teme2 Active member

    Liittynyt:
    21.06.2006
    Viestejä:
    3,469
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mitä mp3-soitinta suosittelette

    itse ajattelen ostaa philips sa178 1 GB mp3-soittimen:

    Mitä mieltä olette
     
  2.  
  3. xXx

    xXx Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2006
    Viestejä:
    989
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. Vermeli

    Vermeli Member

    Liittynyt:
    05.12.2005
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos 1 giganen riittää niin suosittelisin applen shufflea.
    http://www.bdog.fi/cgi-bin/netstore/tuote.pl?tuote=2817810912226

    Philipsistä on itselläni todella huonoja kokemuksia. Philipsin telkkarini pamahti rikki tuossa viikko sitten ja kaverini kovalevyllinen philipsin mp3 soitin ei toimi enään.
    Soitin vietiin sitten kauppaan ja he eivät sitä osanneet korjata joten hän sai uuden samanlaisen joka meni myös myöhemmin rikki. Ne soittimet poistuivat markantalon valikoimasta todella nopeasti :)
    Kaverini vaihtoi myös appleen, mutta applen kovalevylliseen iPodiin.
    Itsellänikin on sellainen (4v vanha) ja hyvin on toiminut.
    Suosittelen applea.
     
  5. xXx

    xXx Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2006
    Viestejä:
    989
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    philips on sellainen yritys, että he ovat tehneet aina huonoja tuotteita. aikoinaan ihmisiä nauratti videoiden laserleikatut kuvapäät (markkinointikikka) ja dvd- soittimissa ne olivat huoltoliikkeiden korjatuimpia (ainakin aikoinaan) lasersilmä ei niissä useimmiten kestänyt. philips ei ole niinkuin sony, eli heiltä ei tule niin laadukasta tavaraa ulos kuin sonylta. tosin olen aina luottanut heidän televisioihinsa, tosin edellinen minkä ostin oli valmiiksi rikki. huoltoliikkeen olisi pitänyt vaihtaa siihen kokonaan uusi kuvaputki (joka olisi tullut ruotsista) no tuli aivan uusi tilalle. itse luotan ainoastaan philipsin partakoneisiin, ne kun ovat monien mielestä parhaimpia partakoneita. tosin nämä asiat menevät niin, että joillakin on huonoja kokemuksia tietystä merkistä,

    kuten minulla, mutta ei voi noin yleisesti sanoa että philips olisi kauhean huono merkki, mulla vain on siitä huonoja kokemuksia. itse ainakin luulisin että esim. sonyn tuotteet ovat noin yleisesti luotettavampia. ja mitä tuosta creativesta minkä mainitsin, yleisesti ottaen heillä on vähemmän tuotteita kuin esim. philipsillä joten uskon että heillä on aikaa perehtyä tuotteisiinsa paremmin ja tehdä niistä kestävämpiä.
     
  6. teme2

    teme2 Active member

    Liittynyt:
    21.06.2006
    Viestejä:
    3,469
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    applen shufflessa ei vissiin ole näyttöä.

     
    Viimeksi muokattu: 23.06.2006
  7. heiksi

    heiksi Regular member

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    840
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu, Shufflessa ei ole näyttöä.
    Itse suosittelen Creativea, hyvin on kestänyt :)
     
  8. Vermeli

    Vermeli Member

    Liittynyt:
    05.12.2005
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sen tiedän, mutta eipä taida olla creative muvossakaan :)


    Joo creative on ihan kelpo peli ainakin hintalaatu suhteeltaan että jos tahdot ostaa halvan gigasen soittimen niin kannattaa tyytyä creativeen sillä apple ei taida tehdä alle satasen soittimia ollenkaan .

    Jos soittimessa täytyy olla jonkinsortin näyttö niin turvautuisin varmaan kahden gigan applen nano mp3 soittimeen, http://www.bdog.fi/cgi-bin/netstore/tuote.pl?tuote=2817810911616
     
  9. heiksi

    heiksi Regular member

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    840
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  10. kiiveri

    kiiveri Active member

    Liittynyt:
    31.03.2004
    Viestejä:
    1,615
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    kuten heiksi sanoi niin kyllä muvossa on näyttö, mutta noissa vähemmän vanhemmissa ei ollut,
    itse suosittelisin creativeä, se on luotettava ja halpa, iPodia en itse ainakaan ostaisi, syynä saattaa kyllä olla että se on applen, en ole oikein mieltynyt yhtiön toimintaan verkkokaupan ja soittimien suhteen, mutta se on toinen asia.
     
  11. teme2

    teme2 Active member

    Liittynyt:
    21.06.2006
    Viestejä:
    3,469
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Minä ostan varmaankin applen ipod nano 1GB mp3-soittimen hintaan 165 euroa (serv-it) tai philips sa179 1GB mp3-soittimen hintaan 149 euroa (anttilasta)

    Anttilan philips sa179 1GB:
    http://www.netanttila.com/webapp/wc...yId=10174&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

    Serv-it:in applen ipod nano 1GB:
    http://www.servit.fi/storehki/index.php?main_page=product_info&cPath=3_36&products_id=3744

    Vai oiskos tämä hyvä:
    http://www.netanttila.com/webapp/wc...entId=10015&categoryId=10572&productId=178719
     
    Viimeksi muokattu: 24.06.2006
  12. Skedeejä

    Skedeejä Regular member

    Liittynyt:
    26.07.2004
    Viestejä:
    422
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse hommailen iPod Nano 2GB Applelta. Luulisin, että hyvä värkki kyseessä. =)
     
  13. heiksi

    heiksi Regular member

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    840
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Varmasti hyvä soitin, mutta muistia voisi olla enemmänkin.
    Itsekkin soitinta ostaessa ajattelin että se giga riittää ihan hyvin mutta jostain syystä sitten ostinkin 8GB soittimen, enkä ole katunut päivääkään. Soittimessa taitaa nytkin olla n.5GB tavaraa että olisihan se giga ollut aivan liian vähän. Joten kannattaa tarkkaan miettiä paljonko sinne musiikkia meinaa laittaa, ettei vain soitin jää parin kuukauden päästä muistiltaan liian pieneksi
     
    Viimeksi muokattu: 24.06.2006
  14. Vermeli

    Vermeli Member

    Liittynyt:
    05.12.2005
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Viimeksi muokattu: 24.06.2006
  15. Kaakatus

    Kaakatus Regular member

    Liittynyt:
    29.06.2005
    Viestejä:
    1,776
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Älä missään nimessä osta Philipsin mp3-soitinta. Ottaneet aina jumbo sijoja TMn testeissä, äänen laatu on paremmilla kuulokkeillakin heikko ja mukana tulevat napit ovat ulkonäöstään huolimatta onnettomia. Ei tämä toki ihan joka mallia koske, mutta näin yleisesti ottaen, kun Philipsin soittimista puhutaan.

    Edit. Niin ja jos näytöllisen tahdot, ota Creativen Muvo N200. V200 on heikompi (omastani kuorien kiinnitys tapit ovat meneet poikki, kiinni pikaliimalla).
     
    Viimeksi muokattu: 24.06.2006
  16. teme2

    teme2 Active member

    Liittynyt:
    21.06.2006
    Viestejä:
    3,469
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    noniin nyt minä ostin creative zen micro 6 GB:n ja toimii hyvin
     
  17. hosee221

    hosee221 Regular member

    Liittynyt:
    15.08.2005
    Viestejä:
    109
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ostin gigantista 512 megasen Packard Bell soittimen. Yksinkertainen ja hyvä. Suosittelen!!
     
  18. Niemi_

    Niemi_ Member

    Liittynyt:
    27.06.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itsekin ostin Gigantista Packard Bellin soittimen 1 GT:n muistilla. En suosittele sillä soitin on mennyt 2 kertaa jumiin. Kummallakin kerralla on joutunut etsimään vaikeaselkoisilta sivuilta ohjelmistopäivitys. Itse vein Giganttiin, jossa latasivat uuden ohjelmiston.
     
  19. hosee221

    hosee221 Regular member

    Liittynyt:
    15.08.2005
    Viestejä:
    109
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no siis 1 giganen on eri asia kuin 512. Mun 512 meganen ei koskaan jumittunu. Siinä ainut ongelma on se kun on oppinut käyttämään sitä hyvin ja käyttää nopeempaa ku mitä laite osaa reagoida, se käynnistyy uudelleen, ainakin mulla
     

Jaa tämä sivu