Eli mielessä oli hommata mp3-soitin. Vaatimuksia ois ainoastaan et siin ois väh. 1gb, lcd-näyttö ja hinta alle 200. Jos jolla kulla teistä olisi jotain kokemuksia soittimista, ni voisitteko suositella jotain.. Ite olen nyt tunnin verran tutkaillut lähinnä Philipsin Hdd050 mallia sekä Creativen Muvo v200 sekä micro n200 malleja..
No Philipsin radiollista mallia arvostelin jossain aiemmassa viestiketjussa, enkä nyt viitsi kirjoittaa kaikkea uudestaan. Eniten siinä ärsytti, että musiikki piti siirtää soittimella jonkin tajuttoman moskaohjelman kautta. Uusissa Creativen malleissa taitaa Windowsissa voida raahata tavaran suoraan soittimeen. Edit: Halvimmat iPodithan jäävät myös alle kahden sadan, kannattanee niitäkin miettiä.
Itsellä on tommonen Philipsin HDD065, 2 gigan muistilla. Mahtuu taskuun ja ei ole ollut ongelmia, hintaa 199 euroa.
Onko nuissa eri valmistajien mp3-soittimissa yleensä mitään basson korostusta? Minidisceissähän on, mutta haluttaisi tietää, että onko mp3-soittimissa. Ainakin kun Applen sivuilta katoin ipod minin tietoja niin ei ainakaan mainittu basson korostuksesta.
Eipä taida yleensä olla basson korotusta. Ainakaan noissa pienissä usb väylään tökättävissä. Outoa sinänsä, kun vanhassa kasettisoittimessakin moinen nappula on.
Mun kaverilla on kans toi soitin!! Muuten hyvä mutta sitten se tippui alle 20cm korkeudelta lattialle niin se meni paskaks Mulla on Packard Bellin 512mb soitin ja oon ollu tyytyväinen ja hinta vaan 99€