Mp3-soitin - Magic Star

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi kuqu 03.06.2003.

1. kuqu

kuqu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen täs kummiskin kallistumassa tuollaisen pienikokoisen mp3-soittimen kannalle. Olen täs parisen tuntia pähkäilly + selaillu MB hintaseurantaa. Magic Starin MP3 soitin/USB-muisti 256MB vaikutti kiinnostavimmalta, ehken...

http://www.egoldenchips.com/new/products_mp3.htm

Onko kukaan jo ostanu tuollaista? Millaisia kokemuksia? Onko hyvälaatuinen ääni + sit arveluttaa että onko akun kesto (6 tuntia) riittävä?

Pistäkäähän havaintojanne peliin + muitakin vastaavia saa ehdotella :)

2.  
  3. kuqu

kuqu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jospas minä vastailisin sit ite tähän esittämääni kysymykseen, kun kerta kukaan muu ei rohjennu :/

Perjantaina tuli Magic Star postissa! :) Nasta peli ei siinä mitään! Muotoilu on mielestäni erittäin onnistunut+laite on tosiaankin hämmästyttävän pieni+näppärä!

Nappikuulokkeet mulla poksahti ihan heti kättelyssä, että ne ei kunnon testaamista ainaskaan mulla kestäneet :( Vai osaako kukaan korjata nappikuulokkeita? Toinen kuuloke pelittää, mut toinen pätkii/on ihan quiet :( Pitää käydä huomenna ostaa kunnon kuulokkeet!! Äänenlaatu on kyl soittimessa muuten hyvä, kun on vaan ne kunnon kuulokkeet alla.

Laitteen käytön oppii nopsasti+kätevä on ladata biisit USB:n kautta koneen muistiin. 256 MB:n soitin on järkevin hankinta. 60 mp3:sta uppoaa masiinaan kevyesti.

Laitehan perustuu hämmästyttävään yhden napin tekniikkaan - tarkemmin sanottuna yhden rullanapin :) Et ei tarvitse kun yhtä nappulaa ronklata :)

Parissa tunnissa lataa akun ihan täyteen+akun kapasiteetti on arvioitu 6 tunniksi, että jospa se ois riittävä.

Ilman kuulokesekoilua sais 10 pistettä! :)

Viimeksi muokattu: 08.06.2003
  4. dill3

dill3 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ittellä oli 128mb mallissa sama kuuloke ongelma mutta mitkään kuulokkeet ei toiminee ku toisesta kuulokkeesta. Itse en pitänyt erityisemmin siitä yhen napin jutusta varsinkaan kun ei tiennyt kumpaan suuntaan sitä ohjas...niin ja ne nappikuulokkeet oli mulla semmoset lyhyet että ei saanu taskuun soitinta vaan piti pistää kaulaan roikkumaan

5. kuqu

kuqu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mä ostin nyt Koss Ktx-1 kuulokkeet(30€)+pelaa nyt ihan hyvin.

Onpa kyllä ihmeen kehnolaatuset nappikuulokkeet, jos sullakin heti hajos. Oishan tästä voinu pistää Verkkokaupalle valituksen+pyytää uudet/vastaavat nappikuulokkeet tilalle, mut enpä sit jaksanu vaivaantua. Pyysitkö sä uudet nappikset/palautit takas koko soittimen?

No toisaalta, yhden napin tekniikalla skippaa joko eteen tahi taakse päin. Puolet ohjaamisesta menee metsään, puolet natsaa. ;)Ihan riippuen miten päin murikka on taskussa :D

LCD-näyttöä ei tässä vehkeessä ole, eikä sitä varmaan paljon tulis tsiikattuakaan. Kyllähän se kipale selviää sit kun biisi lähtee pyörimään. Vähä enemmän jännitystä elämässä ;) Eipä auta itkut tällä mennään nyt eteen päin :/

Jaa tämä sivu