MP3-soitin lenkille

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi MastaFIN 01.04.2005.

1. MastaFIN

MastaFIN Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen nyt aloittanut lenkkeilyn, mutta homma maistuu aika puulta jos ei ole seuraa mukana (tai sitten musiikkia), joten ajattelin ostaa MP3-soittimen. Mutta en ole perehtynyt oikein tähän audio-puoleen, ja olen vähän hukassa, minkä ostaa? Olen kyllä lehdissä nähnyt mainoksia Applen IPod Shufflesta, ja se vaikuttaa ihan laadukkaalta. Mitä te suosittelisitte, ja miksi? Tilaa biiseille olisi hyvä olla ainakin sellaiset 80 kappaletta.

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Jos pelkäksi lenkkikaveriksi tuota meinaat niin kevyt soitin jossa ei mieluusti liikkuvia osia.
    Ehdottamasi Apple iPod Shuffle esim. 512 Mt kokoisena on hyvä valinta. 192 kbps laadulla MP3:sia menee noin 6 tuntia ko soittimeen. Tosin lenkkeilykäytössä kelpaisi varmaan vähemmänkin tuota muistia kun se äänenlaatu ei silloin ole niin tärkeä.

4. PcTommi

PcTommi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itelläni on Creativen Muvo V200 512 muistilla ja toimii hyvin. Mukana tulee suojakotelo. Toiminu on hyvin ja kipaleita mahtuu.. Hinta oli jouluna 140€ joten on laskenu varmaa jonki verra..

5. wipe2000

wipe2000 Senior member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Eli melkeinpä mikä tahansa 256 tai 512 megaisella muistilla varustettu soitin täyttää tarpeesi. Sitä isompimuistisissa voi olla jo kiintolevy, eikä mm. tärinää kestävää FLASH-muistia. Itse joudut päättämään haluatko etsiä laitetta, jossa on esim. näyttö, sisäinen akku, radio tai jotain muuta ekstraa, vai otatko vain sen halvimman.

Itse suosisin laitetta, jossa ei tarvitse käyttää laitteen valmistajan toimittamaa, yleensä kömpelöä, yhteysohjelmaa, vaan biisien siirto onnistuu kuin mille tahansa levyasemalle sekä Windowsissa että Linuxissa. Ja nyt kun Kossin PortaProtkin saa jo viidellä kympillä, niin mukana tulevien kuulokkeiden laadullakaan ei ole paljon väliä.

Edit: typo

Viimeksi muokattu: 09.04.2005

Jaa tämä sivu