Elikkä nyt on tullut aika heittää vanha 256mt mp3 soitin menemään ja ostaa uutta tilalle. Hinta _EI_ saisi mennä yli 300e ja vaatimuksia voisi olla seuraavat -väh. 5gt tilaa -Olisi hyvä jos voisi toistaa elokuvia ( ja tekstit?) -Helppo käyttöinen -Pieni -Kuulokkeet messissä joilla kehtaa kuunnella Kysyn teiltä ehdotuksia, sillä olen tällä hetkellä aivan pihalla tästä maailmasta. Jos täältä löytyisi joku joka tietäisi näistä mp3 soittimista hieman enemmän niin voisi ehdotella minkälaista vermettä lähtisin etsimään. Toivottavasti tuolla hinnalla saisi edes jonkunlaisen soittimen.. Applen hyvin brändätyt tuotteet kyllä voisivat kiinnostaa, mutta enpä tiedä sitten osaavatko toistaa elokuvia? Mielellään en hirveätä muovikasaakaan halua, vaan metalli (alumiini?) on enemmän mieleen ja olen kuullut että nuo creativen soittimet ovat jonkun näköisiä muovileluja joten auttakaa minua hädässä
Itselläni on musta ipod nano, 8Gb. Olen ollutkin siihen erittäin tyytyväinen, kuoret ovat alumiinia ja soitin vaikuttaisi muutenkin kestävältä. Videoitahan sillä ei voi soittaa, mutta musiikkia varten sen ainoastaan ostinkin. Kuulokkeista en ainakaan itse tykännyt, mutta tilasin samalla AKG:n K27i suljetut kuulokkeet ja jotkut toiset AKG:n napit. Hintaa tuli jonkun verran yli 300e:n, mutta koko rahan arvoiset ovat olleet. Älyttömän pieni soitin, kannattaa käydä kokeilemassa, jos et vielä ole sellaista hypistellyt.
Olen kyllä tuommoista kämmenessä pyöritellyt ja se onkin tällä hetkellä aika lailla siinä ja siinä lähteekö tilaukseen. Ainut vaan, että voisi olla mukava katsoa myös leffojakin jos sattuu matkustamaan esimerkiksi. Tosin kyllähän nuo ruudut noissa soittimissa on aika pieniä mutta mutta... Jään odottelemaan josko jollain olisi vielä ehdotuksia. Semmoista huhua kyllä kuullut, että ipodit ois ylihinnoiteltuja, mutta mistä sitten samantasoista laatua saa =/ En ainakaan itse ole löytänyt
creative micro photo 8g voi laittaa kuvia muttei elokuvia (on joku isompi saman näkönen vehje mil voi, mut en muista nimeä) hyvää laatua ja taitaa olla nykyään jotain 200e paikkeilla hinnast en oo kyl 100% varma, itel on ja on hyvä
Ipod video 30gb lienee aika samaa hintaluokkaa, kun tuo nano 8gb. Ipod nanoonkin saat videot näkymään podzillan avulla, mutta näyttö taitaa olla sen verran pikkuinen ettei mitään nautinnolliasia leffahetkiä sillä pääse viettämään.
Ite meinaan ainaki ostaa tollasen creative zen vision m:än. Hinta/laatu- suhde kohdallaan. http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=8151