Mikä olisi hyvä soitin tuohon hintaan? Alle 512MB en osta! Kertokaa hyviä ja huonoja puolia ehdotuksistanne. Ja hinta. Kiitti!
Itellä ollu Creativen Rhomba 256MB, en nyt muista onko siitä 512MB versiota mutta oma hajosi alle 10min käytön jälkeen. xDD Elikkä en ainakaan itse ole hankkimassa enää Creativen valmistamaa.
No mulla on toiminut MuvoTX ihan loistavasti. Jopa kaatumisen jälkeen, rullaluistimilla Siitä muistaakseni on 512 versio? Ainakin omaani olen ollut hemmetin tyytyväinen!
Toi Creativen Zen Micro 5GB on aikas hyvä peli, kävin sen eilen itselleni noutamassa mikromajasta hintaan 274€... Toi Touchpadi vaatii kyllä hieman totuttelua, mutta sen jälkeen sekin on tosi kätevä... Suosittelen
Vaatikos Zen Microkin muuten Creativen oman yhteysohjelman koneelle, jotta biisit saadaan siirrettyä soittimelle? Philipsin 065 tai 070 jukeboksi voisi olla ihan hyvä paketti, ellei siinä olisi tuota samaa ongelmaa: musiikin siirto vain omalla moskaohjelmalla. Ei siis käyttö onnistu esim. linux-koneilla taikka koulussa/työpaikalla, jonne ei voi asentaa omia ohjelmia.
kyllähän se pirulainen vaatii... mutta siinä voi kyllä tehdä osan laitteesta siirrettäväksi levyksi, johon voi sitten siirtää tiedostoja sellaisestakin työasemasta jossa ei ole sitä softaa. Näitä tiedostoja soitin ei kylläkään osaa soittaa, mutta väliaikaisena siirtokansiona se toimii...
Ajattelin ite ostaa tommosen 40g mp3. Merkki on Jobo. En tiedä minkälainen on muuten, mutta mulle kelpaa. Yhdistele jos on tarvis. On nimittäin aika pitkä url --> http://www.technikdirekt.de/main/pa...&history=set&validsession=2004-11-23-23-30-07