Mp3:set kovalevytallentimella

Viestiketju Musiikki-CD-levyjen varmuuskopiointi -osiossa. Ketjun avasi Jumpe 24.08.2005.

1. Jumpe

Jumpe Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen tehnyt aika paljolti mp3:sia levyistäni taskusoitinta varten. Nyt kun videot poksahti aattelin ostaa seuraavaksi dvd-poltin/kovalevytallennin paketin. Saako tällaisen tallentimen kovalevyä toimimaan soittimena samaan tyylin kuin taskusoittimet, eli kansio, kansiossa olevat biisit, seuraava kansio jne.
    Nykyisin mulla on kaikki pc:llä, mutta kun stereotkin on sen verran vanhat ettei ne ymmärrä mp3:sten päälle niin iskisin saman tien useampia kärpäsiä ja tekisin tallentimesta ikäänkuin jukeboksin.
    Mp3 cd-levyjä ymmärtää kaikki konemerkit (käsittääkseni), mutta vain Pioneerilta olen löytänyt maininnan em. jukeboks tyylisestä toiminnosta. Oonko ymmärtänyt väärin ? Tuttavapiiriin ei sattunut em. tyyppisten laitteiden omistajia niin etten pääse omin silmin toteamaan (ja kaupan myyjä sanoo aina juu juu vaikkei laitteessa oliskaan toimintoo ...niin noh)
    En tiedä onko tyhmä kysymys tai edes oikeassa lokerossa mut mut...

2.  
  3. age007ti

age007ti Guest

pyydä joku laite kokeiltavaksi, siksi erikoinen on tuo ajatus, silloin selviää

Jaa tämä sivu