en tiedä mihin tämä aihe olisi pitänyt laittaa joten laitoin sen tänne mikä nyt liittyy musiikkiin... ostin map3 network walkman (nw-hd1) soittimen. Asensin mukana tulevan SonicStagen ohjeiden mukaan. Kun yritän käynnistää SonicStagea nii tulee teksti: Updating SonicStage databased. SonicStage will be restarted after the updating has complated. eli minun pitäis varmaan päivittää joitan. mutta miten? ongelmahan tässä on se että en saa sirrettyä musiikkia map3:seeni
Ei sinun tarvitse päivittää mitään. Tuohan tarkoittaa, että SonicStage itse päivittää tietokantaansa ja että se käynnistyy uudelleen kun tietokanta on päivitetty eli anna sen rauhassa päivittää ja katso mitä sitten tapahtuu.
jaa... eli odottelen. pistän sitten tänne taas juttua jos mitään ei tapahdu... onko tietoa että kuinka kauan se päivitys kestäisi?
no nii! eli osaako kukaan auttaa mua? oon ootelu nytten ehkä parikin viikkoa eikä mitää tapahdu, sama teksti...kuinka kauan sen päivityksen pitäis kestää? mun mielst ei näin kauaa.
ittelläni on sama soitin ja kun vähän aika sitten päivitin 3.2 sonicstage sanoo:sinun täytyy poistaa kaikki tiedostot mp3:sesta ennen kun voit laittaa lisää musaa