mp3-levyn polttaminen Nerolla

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi kermeli 04.07.2005.

1. kermeli

kermeli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli miten saan poltettua Nerolla tietokoneellani olevia mp3-biisejä levylle niin, että pysyy mp3-muodossa? Kun audio cd:n valitsemallahan ne menee normaaliin cd-muotoon..

2.  
  3. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Poltat joko Data-cd:n tai sitten nerosta mp3-levyn poltto. (music -> mp3 disc)

Viimeksi muokattu: 04.07.2005
  4. kermeli

kermeli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oon varmaan ihan tyhmä, kun en löydä noita vaihtoehtoja, mut siis kun mä avaan neron, niin eka tulee kuvake, jonka oikeessa reunassa on vaihtoehdot allekkain mistä valitaan, et mikä muoto otetaan: CD-ROM(ISO), Audio CD, Mixed Mode CD jne.. Niin mistä voin valita ton Data-cd:n? Jos vaan viitsit, niin kertoisitko mulle ihan yksityiskohtaisesti, kiitos! Oon nimittäin vähän käsi näissä jutuissa ;)

5. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Klikkaa siitä kuvasta Nero Express jos vain mahdollista. Hieman selkeämpi ja helpompi aloittelijalle. Jos sitä vaihtoehtoa ei ole, niin data-cd:n saat poltettua valinnalla [bold]CD-ROM (ISO)[/bold].

6. kermeli

kermeli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, nyt rupes selkenemään! Eli sit vaan valitsen haluamani biisit ja poltan. Kiitos sulle!

Jaa tämä sivu