kenelläkään tietoa hyvästä (ilmaisesta) ohjelmasta jolla voisi leikkailla kokonaiset levyt lyhyempiin pätkiin. Lähinnä jos koko levy on yhtenä pakettina niin se tarvitsisi saada pienempiin palasiin. Olen koittanut muutamia ohjelmia, mutta kyse on ollut kokeilu versiosta jonka sitten esim. 15päivän päästä joutuu rekisteröimään. tack...
http://www.magnusbrading.com/mp3ts/ banneriversio toimii niin kauan kun tarvii. Tuossa on "trim" niminen toiminto jolla saa leikattua alusta tai lopusta pois tarvittavan määrän ja sekuntin kymmenyksen tarkkuudella.
ohjelma oli ok!, mutta unohdin mainita että siinä tarvis olla sellainen toiminto että näkisin visuaalisesti miten kauan biisit kestää (sellaisena grafiikkana) kun en tiedä kappaleiden pituutta joten Ko ohjelma on siten vähän puutteellinen..
Joo, ei välttämättä ole paras mahdollinen mutta itse olen tottunut sen käyttöön. Mun keino on ollut katsoa winampista kauan biisi kestää ja sen jälkeen yritys & erehdys keinolla pilkkoa suurinpiirtein siitä kohdin kunnes osuu oikeaan.
Kuten jo useassa aiemmassa viestissä on mainittu, noita pilkkomisohjelmia löytyy aD:n files-osiosta. Mp3DirectCut on ainakin toimiva ja näyttää tarvitsemasi grafiikan.
no niin joo, olisihan tuota winamp yhdistelmää voinut miettiä, mutta kun sama pää kesät talvet niin eipä voi mitään. Koitin tuota MP3 Directcut:a mutta oli vähäsen hankala,no mutta pientä treenaamista niin eiköhän se siitä =) tack...