Tuli hankittua Creativen Zen V plus(radio)ja kaikki on múuten mainiosti paitsi nappitötterö-kuulokkeet. Olisi mukava kuulla mielipiteitä siitä,mitkä olisivat hyvät mp3-tarkoitukseen. Ns.kaupallinen(korostettu)soundi olisi hyvä.Vähän bassonkorostusta ym.(säätimien puutteessa) Mielellään pienehköt,ei perinteisen näköiset isot luurit jos mahdollista. Oletan etteivät hinnatkaan ole maata järistäviä,koska kysymyksessä ei ole high-end kuuntelu.
Ite ostin tollaset Clas Ohlsonilta ja olen ollut tyytyväinen. Hyvä ääni ja bassot, sopii hyvin korvaan ja ihan jees näköiset. Ja hintakin oli alle 20e.
Etsitkö nimenomaan ei-nappikuulokkeita? Philipsin luurit ovat olleet oman kokemuksen mukaan hyviä, ehdottaisin schp-400 tai shl-9500, omia schp400-kuulokkeita en vielä ole saanut mutta piakkoin. Molemmat ovat suljettua mallia. Avoimelta puolelta suosittelen lämpimästi Kossin Porta Prota, kokemuksella. Nappikuulokkeiden puolelta suosittelen oikeastaan kaikkia Philipsin ja Sonyn malleja.
Tällaisia sulle tarjoisin, itse ollut todella tyytyväinen. Samaa tekniikka ku porta pro joten ihan laadukkaat (itse en porta pro kapistusta päähäni laittaisu, rumat kuulokkeet ) http://www.nokianpuhelimet.fi/index.php?act=viewProd&productId=100
Kiitoksia vinkeistä.Ovat hyviä. Yllätysapu(toistaiseksi)löytyi läheltä,kun arkun pohjalta löytyi Walkmanissa kiinni olleet Sony mdr-w10-kuulokkeet. Vieläkin hyvä soundi ja istuvat todella hyvin:eivät paina ja ovat höyhenkevyet. Nappimalliset kuulokkeet sangan päässä.Mallina minulle(monille)sopivat,tuskin Marge Simpsonille