Eli löytyy pitkä 90 megan mp3 ja cue-tiedosto, jossa eriteltynä biisien nimet, alkamis- ja loppumiskohdat. mp3:sessa on n. 40 biisiä jotka jatkuvat suoraan toisistaan ilman taukoja, niin kuin pitääkin. Millä ohjelmalla tämän voisi polttaa, kun nero ei ainakaan ymmärrä kyseistä cue:ta.
Ei, vaan 90 Megaa. Kesto noin 60 minuuttia. Imagena-poltto ei onnistu nerolla, kun nero ei ymmärrä kyseistä cue-tiedostoa, joka on tehty mp3directcut ohjelmalla. Olen kuullut että Blindwritella pystyy polttamaan ton, mutta ilman cd-textejä. Itse en ole vielä kokeillut muuta kuin neroa. Aion vielä kokeilla tuota Blindwritea.
Yhdellä foorumilla kehotettiin käyttämään Feurio CD Writeriä tollasten polttamiseen. Koitapa sillä. Myös Exact Audio Copyllä (http://www.exactaudiocopy.de/) pitäis onnistua. Tools -> Write CD, raahaa cuesheet ikkunaan ja polta. Edit: Lisätty EAC
aukeeko se daemon toolssilla? jos aukee niin kopio koko levy:lähdeasema daemon toolssin virtuaaliasema,ja kohdeasema polttava.
Nero on joo aika tarkka muistaakseni siitä, että tiedosto on lainausmerkeissä, eli siis vaikka File-rivi näin: FILE "TrancEtc06.wav" WAVE PS. Kokeilin nyt Nero 7:lla, eikä se kyllä vaatinutkaan mitään lainausmerkkejä. Mutta jos polttelet 6:lla, niin kannattaa kokeilla ainakin
Tuo Exact Audio Copy näytti olevan juuri kyseistä tapausta varten kehitelty poltto-ohjelma. Feurio! CD Writerista en löytänyt mahdollisuutta ladata cue-tiedostoa, mutta siinä pystyi itse säätämään raita-tiedot pitkään mp3:seen. Kiitoksia ma-zalle vinkistä. Itse asiassa sain kaiken toimimaan kyllä nero:llakin (versio 6): Jos tällaisen cue-tiedoston avaa nerolla, vaikuttaa siltä kuin nero kämähtäisi. Ikkuna muuttuu kokonaan harmaaksi ja tehtävien hallinnassa lukee Nero: ei vastaa. Siinä kun odottelin 5-10 minuuttia, niin nero oli valmis polttamaan. Eli vähän aikaa kestää nerolla tulkita tämmönen tiedosto. Kiitos kaikille neuvoista.