Eiköhän lähes jokaisella CD-poltto-ohjelmalla pysty sen tekemään. Jos sinulla on esim. Nero, niin sillä, jos olet myös hommannut siihen Plug-inin. Käsittääkseni kuitenkin wav-tiedoston poltto audio-CD:ksi onnistuu jokaisella poltto-ohjelmalla. Wav-tiedostoiksi saa käännettyä esim. CDeX-ohjelmalla (löytyy muuten näiltä sivuilta) Minulla on XP, jonka media playerillä teen ko. CD-polton. Se on ihan hyvä systeemi silloin, kun en tarvitse mitään erikoispolttoja (Vcd, Svcd jne.)
Nero on hyvä.. eikä ainankaan uudemmat versiot tarvii mp3->audio polttoon ylimääräistä plug-inia. Tuo media playerin poltto on mielestäni hieman kyseenalainen.. ainakin hitaamman puoleinen mp3 poltossa.
Enpä tiedä. MP3->Audio vie noin 20...30 sekuntia/kpl XP:llä (kone 1.4GHz Athlon 1.45Gb muistia, josta suurin osa ohjelmakäytössä). Olet sinä oikeassa siinä ettei media player ole se paras/nopein systeemi. Mutta mulle se kyllä kelpaa. En minäkään käytä XP:n polttoa silloin, kun kopsaan MP3:sia sellaisenaan CD:lle. En käytä myöskään silloin, kun rippaan CD:itäni MP3-tiedostoiksi.
Jaah, kyllä Nero SITTENKIN vaatii plug-inejä toimiakseen. Minulla on vielä hieman vanhempi versio Nerosta ja sen paketin mukana tuli .dll tiedostot seuraaville formaateille: .aiff .mp3 .vgf .wav .wma Ja ne asentu aivan automaattisesti.. Kyllä Nero on oikea softa!
Eikös Nero osaa noin päin muuttaa ilman lisätulppiakin, wav -> mp3 konversio vaatii sen plug-inin? MP3:t saa waviksi myös vaikka WinAmpilla (mukana asentuu Nullsoftin plug-in, jolla äänen saa talletettua kovalevylle, Disk Writer, muistaakseni) ja lähes kaikilla uudehkoilla äänieditoreilla (SoundForge, GoldWave, CoolEdit ja ne sata muuta).
Tuohon en kyllä osaa oikeen sanoa. Mitä varten kukaan haluaisi NEROLLA kääntää wav:it mp3:seksi.. luulisi, että tuossa kohtaa kaikki kääntyvät toisen softan (EAC, CDeX...) puoleen. Sitä paitsi mitä varten nerossa olisi edes mahdollisuus kääntää wav:it mp3:seksi, kun softa nyt on tehty levyjen polttamiseen. Tosin voi olla, että data-cd:itä varten!?