Mp 3- Wav convertti pertti

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi wille5 18.10.2002.

1. wille5

wille5 Guest

Eikäkö mikä on kun. On nippu mp3 tidostoja ja converttaan ne waviksi ja kaikki näyttää ok kääntyi Wav muotoon sitten yritän poltaa cd muotoo ja höh ne on aina epäonnistunu.
    Niissä on aina joka piisissä 44kt eikä soi stereoissa, tietsikassa kyllä, ja mää kokeilen ja kokeilen ja tarkista asetukset, ETTÄ MIKÄS NY ON???

2.  
  3. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Olethan "sulkenut" levyn ??!!
    mitä softaa käytät?

MP3set voi polttaa suoraan CDaksi, miksi muutat WAViksi? itse käytän MP3 CD Burneria.

4. wille5

wille5 Guest

Joo olen sulkenu levyt ja kokeilin easycreatoria sekä neroo. tarkoitus olisi sukulaiselle lähettää ulkomaille vähän kotimaista ja pakkohan ne sillon waviksi on vääntää että ne soi stereoissa, tuli vaan mieleen ettei kait windowsissa oo jotai??? niin covertoinin teen acoustica convertterillä

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 19.10.2002
  5. verkkeli

verkkeli Guest

tukeekos stereos cd-r/rw levyjä?

6. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Wav stereoissa????? jos sulla on MP3 biisejä niin ne voit todellakin polttaa suoraan(musalevyksi) *.cda muotoon jotta ne soi CD-soittimessa/stereoissa, siis tuo ei tee mitään MP3levyä vaan "tavallisen" CDn, kokeile tuota MP3 CD burneria http://www.cdburner.com/

7. dumble

dumble Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minä taas ehdotan Neroa... ei tarvitse muuttaa MP3 --> WAW koska Nero muuttaa ne polton yhteydessä .cda muotoon(kuten jo Axilo selitti). Eli enää varmistat että ulkomaan sukulaisillasi on CD-R/CD-RW:ää tukeva stereo.

8. wille5

wille5 Guest

AXILOLLE kiitos... ainakin se sun ehdottama ohjelma toimi hienosti. Em tiä mix mun easy ja nero ei toiminu?? Mutta on nää joskus jutut on mystisiä... Soon moro

9. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    ei kiittämistä, hyvä että pelittää.

10. verkkeli

verkkeli Guest

päivitä nero uusimpaan versioon...

11. wille5

wille5 Guest

onks teillä tietoa acousticin mp burneriin "koota" ...

12. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  13. wille5

wille5 Guest

Kunhan koitin moron

Jaa tämä sivu