Kun minä luon uuden tilin Mozilla Thunderbird:issa, niin mitä minä kirjoitan siihen kohtaan jossa lukee saapuvan postin palvelin
Mistä laatikosta hakee postin? Esim:sonera,mbnet ym? jos sonera niin silloin saapuvan/lähtevän postin palvelin on : mail.inet.fi
tulevan postin palvelin: mail.kolumbus.fi lähtevän postin palvelin: smtp.kolumbus.fi protokolla: IMAP4 tai POP3
Kun minä käynnistän Mozilla Thunderbird:in, niin ohjelma pyytää salasanaa. mistä minä saan sen selville kun minä en ole laittanut mihinkään mitään salasanaa.
No jos sulla on postilaatikko siellä elisalla, niin sulla on siihen myös käyttäjätunnus ja salasana. Laitat ne sinne thunderbirdiin.
Nyt kun minä kokeilin lähettää viestiä mun luukku sähköpostista tuohon mozillan sähköpostiin, niin siihen mozillan sähköpostiin ei ole tullut sitä viestiä Ja samaan aikaan luukku.com sähköpostiin tulee tämmöinen viesti: This is the Postfix program at host mta0-o.i.luukku.com. I'm sorry to have to inform you that your message could not be be delivered to one or more recipients. It's attached below. For further assistance, please send mail to <postmaster> If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message. The Postfix program < tässä luki mun mozillan sähköposti osoite>: host mail27.nebula.fi[217.30.180.103] said: 550 5.1.1 <tässä luki mun mozillan sähköposti osoite>... User unknown (in reply to RCPT TO command) Missä voisi olla vika?
No ehkä se että jos olet määrittänyt thunderbirdin asetuksiin mailin jota ei ole olemassa. Eli JOS sulla on elisalla postilaatikko, niin laitat NE tunnukset ja salasanat + muut asetukset sinne thunderbirdiin.