Onko muilla tälläista ongelmaa, että kun käy jossain tietyillä sivuilla niin sen jälkeen ei enää suostu menee mihinkään ja pitää sammuttaa firefox. Kun sen sitte heti perään avaa uudestaan niin tulee sellane käyttäjä profiili ikkuna tai joku sellane ja se valittaa että se profiili on jo käytössä ja sitte pitää valita toinen tai luoda uus. Se on v*ttumaista kun pitää kirjanmerkkeihin taas käydä lisäilee samat sivut ja muutenki. Nii miten tän sais pois?
..pari kertaa nuin käynyt, ja helpoimmalla pääsee, kun windowssin tehtävienhallinnasta sammuttaa "käsin" firefox.exe prosessin.. (siis silloin, kun kyseinen ongelma ilmestyy) ei tartte sitten luoda uutta profiilia, kun käynnistää tuliketun uudestaan.. tai sitten koko höskän käyttää "alhaalla", elikkäs buuttaapi koneen.. kumpikin toimii..
Minulle tuli eilen sama ongelma. Löysin jostain netistä ohjeen, että piti poistaa tuolta Application Data -> Mozilla -> Firefox -> Profiles-kansosta sellanen tiedosto ku parent.lock ja tietenkin ennen tuota toimenpidettä piti tehtävienhallinnasta kattoa, ettei ole firefoxi päällä. En tiedä onko buuttaaminen sitten helpompi keino ratkaista ongelmaa, itse en jaksanut sitä kokeilla, kun olen niin laiska buuttailemaan vaan etin tuollaisen ratkaisun. :I
Minulle on tullut useamman kerran samantyyppinen ongelma, tosin kirjanmerkit häipyvät "profiilinvaihdoksessa" kokonaan ja kone rapisee oudosti. Olisiko jotain tekemistä Sp 2:sen kanssa(näin olen kuullut)..?
Tuolta löytyy tietoa tästä ongelmasta. http://www.mozilla.fi/wiki/UKK_prof...3.A4ynnistym.C3.A4.C3.A4n_jollain_profiililla