asentelin tossa tän uusimman Mozilla Firefox 1.0.2 niin eipä sitte toiminu niinku oletin esim: kun tulen tänne www.afterdawn.fi niin ei lataa koko sivuu kunnolla ei näytä kaikkea sivu on rikkonainen elikkä mikäköhän olis vikana.. ärsyttävää toimi niin hyvin se edellinen arvasin taas ku piti asentaa taas joitain niin ei toimi!kohta lentää kone ikkunasta..
Oletko muuten huomannut, että firefoxissa on semmoinen kätevä päivitystoiminto eli firefox update, joka löytyy sieltä työkaluista ? Sen avulla firefoxin saa päivitettyä uusimpaan versioon, eikä tarvitse tehdä koko ohjelman uudelleenasennusta. Itse olen käyttänyt näissä versiopäivityksissä nimenomaan tuota firefox updatea ja se on toiminut hyvin.
" eli firefox update" paitsi että 1.0.2 -päivitys sitä kautta oli lähes samanlainen operaatio kuin uudelleenasennus
"kun tulen tänne www.afterdawn.fi niin ei lataa koko sivuu kunnolla ei näytä kaikkea sivu on rikkonainen:" Taitaa olla sivuston vika. Mulle käy silloin tällöin ihan samalla tavalla.
Tarkista selaimen laajennukset ja liitännäiset: Työkalut > Asetukset > Lisäasetukset > Ohjelmistopäivitykset > Hae heti
Taitaa olla sivuston vika. Mulle käy silloin tällöin ihan samalla tavalla. ei mulla millään muulla selaimella oo rikkonainen.. mutta mä ny asennan vielä kerran antaa sitte ollathanks everybodyille anyway