Hommasin parikuukautta sitten Motorola Razr V3x puhelimen.. nytten kun menin tyhjentämään winukan aseman kokonaa niin puhelimen ajurit ja ohjelmistot hävisivät täysin.. ja yllätys yllätys olen hukannut mukana tulleen softa & ajurilevyn luultavasti muutonaikana. -------------------- 1. AJURIT ja SOFTAT Tarvitsen, joko linkin saitille mistä voin ladata softat tai sitten jos joku omistaa saman puhelimen ja olisi halukas tekemään softa&ajuri levystä kopion ja lähettämään sen, niin olisin tyytyväinen. -------------------- 2. BLUETOOTH Puhelimen Bluetooth on osottautunut astetta vaikeammaksi. Nokian puhelimet tunnistaa kyllä minun puhelimen, mutta mun puhelin ettii ja ettii ja aina ilmoittaa saman ei löydy ja saa tehä vaik kuinka kaua jos hermot kestää. Ostin myös A-linkin bluetooth headsetin mutta eihä tää ees sitäkää tunnistanut. Joten jos joku tietää jotaa päivityksist sun muist mil saa sinihampaan wörkkiin nii kiitoksia etukätee. -------------------- 3. Teemat Löytyykö mistää valmiita teemoja, mitä tämä puhelin tukee?? mielellään firma joka tukee DNA puhelin liittymii. Toivottavasti tietoa löytyy ps. NE Ajurit ja Softat kuitenki tärkeempii!!