Moi! Ostin Sony PSP Slim & Lite Base Pack (Piano Black) käsikonsoli ja muistikortin 2gb.Versio on 3.72. Eli: 1.Miten saan 3.90 mm33 firmwaren toimimaan?olen ettsinyt ja lukenut ohjeita. Mutta en oiken ymmärrä esim näitä: -Akulle pitänee tehdä jotain? -Pitää tehdä jotain muistikortille?(ostin sandisk pro duo 2GB kortin) -Jotain muita ohjelmia? 2.Homebrewejä on monia mutta eihän se ole sama asia tuon firmwaren kanssa?Ja Mitkä kaikki toimii tämän versio 3.72 tai mikä olisi paras? 3.Jos lataan pelin koneelle, Miten saan sen toimimaan pspllä?Pystyykö pelaamaan jos vain siirrän sen oikeaan kansiioon ja on nuo mistä puhuin(tarkoitan tuota firmwarea)(tarvitseeko ylipäätään mitään että voi pelata muistikortille laitettuja pelejä?)... ........ Uson että näihin ongelmiin löytyiso vastaukset jos vain hakisi tarpeeksi kauan mutta itse en löytänyt vaikka kauan etsin... Kysymyksiä voi tulla lisää... Voi olla paljon kirjoitus virheitä mutta älkää välittäkö.... kiitos jo etukäteen!
Eli tutkiskelin ja löysin ohjeita ja nyt siis kysymys oisi tämä: Jos katkaisen sen pinnin akusta mihin se vaikuttaa sitten myöhemmin? Ja jos ja kun olen katkaissut sen ja asentanut tuon 3.90 m33:n niin hyödyttääkö tai pystyykö sitä pinniä kolvaamaan kiinni?
Näi tässä nyt sitten kävi kun ei vastauksia kuulunut ja tuli tutkittua monta foorumia mutta tässä on nyt hyvät ohjeet muillekin apua tarvitseville: http://www.pspmod.com/forums/psp-hardware-guides/28839-easy-use-pandoras-battery-guide.html Tuolla kaikki ohjeet akun,muistikortin muokkaamiseen ja sen että psp:eestä tulee CFW! (sivu englaniksi) Päivittäminen 3.90 mm33 onkin sitten eri juttu mutta kyllä niitäkin ohjeita löytyy... ---------------------- Tulen tekemään tuon ja minultakin voi sitten kysyä nevoja jos osaisin auttaa...