juu pitipä tännekkin kirjoitella. on semonen pulma. momon force ratti ei toimi kyseisen pelin kanssa oikeen. kun laittaa valikoista asetukset kohdalleen toimii hetken. sen jäkeen joutuu laittaa uudestaan asetukset, eli peliin pääsee mut asetukset ei pysy ,on meinaa perseestä säätää joka kerta uudestaan kun hakee parasta tuntumaa peliin kinnostaa toi DTM 2OO2 vaikka vanha onkin jos joku tietäis miten saa asetukset pysyy kohdallaan.
niin ja muutenkin noi DTM pelit kinnostais ja kaikki netti rata pelit .suurinta osaa uusimista on jo pelaillut. mut etsin semmosta missä saa mukaan pelin omat autot et vois kaverin kanssa pelaa netissä kisoja tai sarjaa ja vois seivaa kesken sarjan. en ainakaan oo itse löytänyt viel semmosta auto pelii, josko ees on olemassa . ikävä et RIKU rallis ei oo netti pelii .vois olla aika kova sana
on muuten ihan persestä muutenkin toi momon ratti .oon joutunut vaihtaa verkkokaupassa sen 3 kertaa mitä eriskummalisista syistä millon ei viiksi toimi, polkimet on nytenkin pasana ollu jo kahdessa ratissa ,jotka oon vaihtanut .enkä oo mikään kova ratin vääntäjä eli en pelaa kovin usein auto pelei onneksi on 2 vuoden takuu . ja konesta se ei oo kinni koska kone on vaihtunut 2 kertaa sinä aikana .oon kokeillu vaikka mimmossi netistä saatavii säätö systeemeitä ei kelpo tulosta