Mokkulat ja p2p

Viestiketju Laajakaistaliittymät -osiossa. Ketjun avasi iGnore 08.04.2009.

1. iGnore

iGnore Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tilasin TeleFinlandin mokkulan ja sain vasta vähän myöhemmin tietää, ettei vertaisverkkotouhut ole oikein operaattoreiden suosioissa mokkuloita käytettäessä (ei ole oikein tapana noita käyttöehtoja lukea). Koitin selata täältä haulla aiheita, mutta kaikissa on vähän eriäviä mielipiteitä asioista. DC++:n kanssa on tainnut olla paljon ongelmia, mutta itse käytänkin lähinnä utorrentia.

Kysymys kuuluu: voiko mokkuloilla ladata torrentteja vai ei?

2.  
  3. Dreamlore

Dreamlore Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Voi, mutta silloin rikot sopimuksen käyttöehtoja jolloin operaattorilla on oikeus purkaa sopimus.

4. zapnic

zapnic Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    moro loro
    kokeilin yksi päivä ladata saunalahden nettitikulla rapidsharesta freemodella jotain "tarpeelista"
    hassu juttu että joka kerta kun pätkäsee yhteyden niin mulla ainakin vaihtui ip-osoite joka kerta ? no koska siinä rapidshare on se joku laskuri niin näköjään sen sai hypättyä katkaisemalla yhteyden ja laittamalla takasin päälle ?

jos on pätkivä tikku ja ip-osoite vaihtuu joka kerta niin ainakin viranomaiset ovat ihmeissään jos ne alkaa jäljittelee ip-osoitteita?

5. _kooma_

_kooma_ Active member

Kiitokset:
    29
    Pisteet:
    78
    Tietääkseni mokkulalla IP osoite vaihtuu aina kun sen Mobile Partnerin yhdistää nettiin. Eli siis kun katkaiset netti yhteyden ja liität sen jälleen nettiin, vaihtuu IP osoite samalla.
    Kiinteissä liittymissä tuota ei tietääkseni kuitenkaan tapahdu. Korjatkaa joku jos olen väärässä.

6. admins

admins Guest

kyllä adsl-yhteydelläkin IP vaihtuu joka kerta kun katkaiset virrat. aika jonka vaatii katkaistuna olemiseen riippuu varmaan operaattorin asetuksista.

mokkulassahan on aika pieni upload kaista.

7. temple69

temple69 Regular member

Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Kyllä ihan oikeassa olet, mulla on tää dna mokkula ja se muuttaa niitä viimesiä numeroita aina kun yhdistää uudelleen nettiin.

Jaa tämä sivu