eikö kellään ole mitään ideaa millä sais tän pelin toimiin?olen asentanut sen koneelle ja kun pitäs lähtee pelaan sitä niin ei lähde pelittään.olisin kiitollinen hyvistä neuvoista.
Jos kertoisit hieman tarkemmin...? Ilmottaako se mitään? vai sammuuko se vain? Yleisin ongelma on jos ei lähde toimimaan niin OpenGL. Ja miten tuon saa korjattua? Päivität näytönohjaimesi ajurit.
the last time medal of honor allied assault ran it crashed.this could be due to conflicts between hardware dewices on your pc. running allied assault in"safe mode"will select more stable settings.you can adjust your options in-game from the options screen later.it is highly recommended you restart windows if you have not already done so.tämmösen herjan heittää ja tääki on sen verta vanha peli et on toiminu mulla ennenki koneella mut nyt en tiä mikä on vikana.olen kyl ajanu uusimman ajuripaketin eikä toimi sittenkään.peli koittaa lähtee käyntiin mut sammuu sit just ennen ku pelin pitäs alkaa.
koitin piruuttani päivittää ajurit uusiksi ja tuli joku setup error.the nvidia setup program could not locateany drivers that are compatible with your currenthardware.setup will now exit.tämmöstä herjaa tällä kertaa.