Modattu xbox ja live?

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi VinnieW 17.09.2008.

1. VinnieW

VinnieW Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Luin jostakin että jos xboxiin on asentanut modpiirin niin live ei toimi. Onko näin? Mitenkäs jos boxissa on vain modattu firmware?

2.  
  3. jusa38

jusa38 Guest

Jep,modatulla boxilla ei ole asiaa liveen.(voin kyllä olla väärässäkin.tais koskea vain live pelaamista.)

4. jusa38

jusa38 Guest

5. Jake285

Jake285 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    riippuu modista, itellä oli niin että kun käynnisti virtanapista niin modi ei mennyt päälle mutta jos levykelkasta laittoi päälle niin toimi myös mod-piiri. tällaisen pitäisi ainakin mahdollistaa live pelaaminen.

6. Laageri

Laageri Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    hetkonen! Kyllähän liveen voi mennä jos huolella katsoo että pelit on live"ystävällisesti" poltettu! Ja käyttää sitä uusinta fw minkä on asentanut xbox360;een!

Sitä miten m$ tarkistaa ja bännii modattuja boxeja niin ei ole tietoa, mutta jos huolella ja tarkasti tekee ohjeitten mukaisesti niin varmasti toimii.

täältä suomeksi asiasta lisää

7. super1234

super1234 Guest

kertokaa miksi xbox live kysyy luottokortti tietoja kun luo silver tiliä ja puhelin numeroa onkose sitte muka ilmainen xbox:in kotisivuilla sanotaan niin. Olen lähettänyt tuki palveluun sähköpostia eipä sieltä ole kuulunut mitää. Voisitteko ystävällisesti kertoa miksi kysyy vai onko kyseessä joku varmistus hommeli.

8. VinnieW

VinnieW Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kuulostaa kyllä aika kovalta että bannataan livestä ikuisesti, ellei osta uutta konsolia. En kyllä minä ainakaan uskalla lähteä riskeeraamaan tuota..

9. Laageri

Laageri Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No sitten ei kannata modata xbox! Pitää vaa kiltisti ostaa pelit kaupasta (32€-69€)? ja pelata livessä! Näinhän se menee!

ps: ei kannata ottaa liikaa ressiä asiasta! Jotku uskaltaa pelata custom FW livessä, jotku taas ei...

Viimeksi muokattu: 18.09.2008
  10. Maniche

Maniche Guest

Live! toimii modatulla X360 konsolilla täysin normaalisti tällä hetkellä.

Itse olen käyttänyt myös varmuuskopioita Live!:ssä yli vuoden ajan, eli nekin toimii.

11. inoj

inoj Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ei varmaan ole mitään tietoa näistä bänni systeemeistä, eli kun minulla on 2 boxia tällä hetkellä käytössä ja niiden kovot ovat kumpikin käynyt kommassakin boxissa. eli jos modaan toisen boxeista ja se bannataan livesta niin voiko se jotenkin kovon perusteella bannata toisenkin boxin, jota ei ole modattu. kuullostaa aika kaukaan haetulta mutta mutta :D

Jaa tämä sivu