Eli kun tuli hommattua modattu xbox 1.6b smart v3 piirillä niin se jotenkin tuntuu hitaammalta peleissä kun edellinen boxi joka on 1.0-1.5 versio ja se on modaamaton. Olen kokeillut vaihtaa PAL 60hz mutta ei tunnu auttavan. Olen myös kokeillut käynnistää pelin suoraan DVD:ltä ja kovalevyltä alkup. ja Xecuter2 biosilla. Edellisen boxin olin muistaakseni kytkenyt liveen ja sieltä oli tullut jotain päivityksiä. Päivittääkö se pelkän dashboardin vai myös jotain ajureita joka voisi auttaa? Vai johtuukohan se video piiristä kun tossa 1.6b on Xcalibur ja tossa toisessa Conexant tai Focus? Kun minulla on avalaunch dashboard ja siellä on asetuksissa PAL 1 niin onko se hyvä video mode? Onkohan siellä kenties PAL 2 tai 3 jotka kenties toimisi paremmin? En pääse muuttamaan kun pitäisi poistaa eeprom suojaus. Ei se hidastus mitään kovin suurta ole tuskin sitä edes huomaisi jos ei olisi aikaisemmin xboxia ollut. Se on vähän samanlainen ilmiö kun pelaat PC:llä 100hz tai 60hz virkistys taajuudella.
Modaus ei vaikuta boxin nopeuteen mitenkään, koska sillä ohitetaan vain boxin alkuperäinen bios. Oletko testannut samaa pelia nykyisessä ja vanhassa boxissa ?