1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Modattu PS2 aloittaa lataamaan peliä ja jää vain musta ruutu?

Viestiketju PS2 -osiossa. Ketjun avasi datzka 09.12.2006.

1. Shadown

Shadown Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Selitän sen yksinkertaisesti: KAIKILLA tekijöillä on merkitystä, ihan kuten olen aiemmin kirjoittanut.

2.  
  3. download

download Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Omalle asemalleni olen löytänyt parhaan merkin. Sillä tehty PS2 DVD kopio on toiminut jokaisessa modaamassani koneessa jos sen lukupää vain on ollut luku kunnossa. Jos kone ei ole lukenut tätä hyväksi kokemaani levyä, ei se ole enää lukenut mitään muutakaan levymerkkiä. Riippumatta millä polttaa. Tässä taas on ihan selvä vika konsolin lukupäässä joka tietysti vaikuttaa. Muuten en ole havainnut että konsoli levyjä valikoisi kuin periaatteessa loppuun kuluneena.

4. Shadown

Shadown Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eli olet löytänyt hyvän kompromissin, jossa yhdistyy kaikkien kolmen tekijän yhteisvaikutus; pleikkarin asema, polttavasi sekä aihio.

BTW. Itse merkillähän ei ole sinällään merkitystä vaan itse aihion alkuperällä. Samoja aihioitahan käyttää moni valmistaja, tosin omilla leimoillaan.

5. download

download Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ihan hyvä kompromissi joo. Ainoa joka vähän kumoaa kompromissia on että modaan useita koneita kuukaudessa. Eli kokeiltava kone vaihtuu jatkuvasti. Omakin vaihtuu tiuhaan.

6. Shadown

Shadown Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Noh sitten meitä on kaksi. Millä seuraavaksi pyrit todistamaan kantaasi?
    Kenties tuot seuravaksi isompia määreitä, kuten "kymmeniä" tai "satoja"?

Esimerkiksi jo se, että joillakin koneilla pelaa RW:t paremmin kuin toisilla, kertoo jo aika tiukkaa tosiasiaa. RW:n käytöstä on minulla useita palautteitakin tullut, kuten plussista jne.

En kuitenkaan kiistä olettamusta, jonka mukaan polttavalla on merkitystä asiaan, mutta edelleenkin muillakin "muuttujilla" on tässä merkitystä.
    Tokihan polttavia on sellaisia, että tekevät niin perhanan hyvää jälkeä, että pelaa miltei levy kuin levy koneessa kuin koneessa. Sitten on sellasia asemia, joiden kirjoitusjälki on heikompaa ja joutuu jo vähän katsomaan mitä aihiota käyttää ja mihin pleikkoihin.
    Eli siis "vastuu" toiminnasta kääntyy enempi mediaan ja lukijaan.
    Hyvässä kunnossa tai muuten hyvä asema (Esmes uudet slimmin asemat) lukee jo aika paskojakin levyjä tai kirjoitusjälkiä.

7. olka

olka Guest

Hankin asemaani uusimman firmwaren ja poltin varmuuskopion philipsin DVD+R levylle. Itselläni se ei pelannut PS2:ssa, mutta kaverilla se pelasi uudemmassa PS2:ssa. Alkuperäinen levy kuitenkin toimii moitteetta omassa koneessani. Eli taitaa kaikilla asioilla olla merkitystä toimivuudessa. Täytyy kokeilla seuraavaksi erilaisia ja eri merkkisiä aihioita, jospa sitä jonkin sopivan löytäisi.. ja vielä kokailla polttaa kavereiden asemilla :(

8. Shadown

Shadown Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Polttaisin miinukselle, siitäkin huolimatta ettei sillä ole merkitystä (Ainakaan kaikkien mielestä.).

9. olka

olka Guest

Kokeilin kerran sitäkin, kyseessä oli samsungin Pleomax DVD-R.. Ei ollut vaikutusta ainakaan minulla. Arpa peliä taitaa olla, tai sitte ton masiinan laseri on ranttu. Ja sillehän en mitään aio tehdä.. Tokihan olen sen putsannut, jo useaan kertaan :)

Jaa tämä sivu