1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Modaamaton X-box näyttää varmuuskopioita?

Viestiketju Alkuperäinen Xbox -osiossa. Ketjun avasi Gilead 08.06.2004.

  1. Gilead

    Gilead Guest

    Kuinka on mahdollista, että minun X-box toistaa omista dvd:stäni tekemäni varmuuskopiot? Käsittääkseni modaamaton ja ei Samsung-asemalla varustettu versio ei pitäisi tunnistaa poltettuja dvd:itä. cd-r ja -rw:tä se ei tunnista....
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Kyllä se onnistuu ainakin osalla levymerkeistä.
    Esim osa PS2:takin näyttää varmuuskopioita ilman mod piiriä.
     
  4. Exori

    Exori Guest

    No minkäs merkkisiä levyjä sun xbox toistaa....
     
  5. Xbox88

    Xbox88 Guest

    Mikä DVD-asema siinä sun Xboxissa on ja minkä merkkisiä levyjä se toistaa ??
     
  6. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuotanoin. Se on sellanen juttu, että niin PS2 kuin Xboxi ilma modia EI toista ainakaan pelejä varmuuskopioina. Mutta toki esim musiikkia ja leffoja varmuuskopioina. Esim Xboxissa ei missään tapauksessa asema muutu sellaiseksi, että se pystyy "paremmin" toistaa varmuuskopioita modilla. Se, että koneet ei toista ilman modia pelejä riippu pikkasen eri asioista, kuin jostain asemasta.
     
  7. Gilead

    Gilead Guest

    En tiedä minkä merkkinen tuo asema on, en ole koskaan aukaissut konsolia. Ostin x-boxini heti kun se tuli kauppoihin. Eli siinä ei pitäisi olla Samsungin asemaa. Näin olen ainakin kuullut. Konsoli ei toista cd-r/rw -levyjä, mutta kylläkin dvd+r:iä. Paljonkohan modaus maksaa Kuopion seudulla? Täytyisi varmaan vaihtaa tuo asemakin...
     
  8. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse majailen riihimäellä ja otan sen 25 pelkästä työstä. Modeja mulla ei oo, mutta aina voit sen itse ostaa esim www.modpiiri.com mista. Ja jos olet vaihtamassa dvd asemaa on se sit pikkasen kivulias homma. Niitä xboxin asemia kun ei saa kuin käytettynä joltain joilta on boxi mennyt rikki. Siihenhän ei käy tavallinen dvd asema suoraan. Joitain asemia jotkut on muunnellut xboxiin sopiviksi, mutta siinä asemassa ei sitten orgis pelit toimi. Kovon sitten voikin vaihtaa miltei mihin tahansa kaupasta saatavaan ide kovoon.
     
  9. Xbox88

    Xbox88 Guest

  10. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Noh sillä aivan varmasti se thomson. Jos kone ostetu ihan heti sen myyntiin tulon jälkeen.
     
  11. Xbox88

    Xbox88 Guest

    Mullakin oli thomson, mutta kun se ei enää kunnolla lukenu pelejä ja DVD-elokuvia niin postitin sen eilen takuuhuoltoon, jossa ne vaihtaa sen aseman. Oon lukenu muistakin foorumeista, että thomson on huonoin asema.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 08.07.2004
  12. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    joo paskahan se on. Olen nähnyt kans ihan itse kun se ei edes reppana pysty toistaan orgis levyjä.
     
  13. gepeteus

    gepeteus Member

    Liittynyt:
    05.07.2004
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Thompsonin asemastakin on kahta eri versiota. Eli se joka oli ensimmöisissä bokseissa lukee huonommin levyjä kuin uudemmissa bokseissa olevat Thompsonin asemat. Eräskin modaamani kone oli tuolla Thompsonilla ja kaikki kokeilemani levyt toimivat. Hakkaa siis parhaimmillaan jopa Samsungin asemat.
     
  14. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jaa toi olikin ihan uutta. Olen sentään ihan alusta asti näitä modannut. Mun tietääkseni thomsonista on vain yhtä vaihtoehtoa ja sitä asemaa ei edes käytetä uusissa koneissa. Tokihan siinä voi olla viritelty versio.
     
  15. gepeteus

    gepeteus Member

    Liittynyt:
    05.07.2004
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Periaatteessahan asemat ovatkin samoja, eli mitään eri "versioita" ei ole. Tarkoitin tällä sitä että uudemmissa koneissa olevat asemat lukevat levyjä huomattavasti paremmin kuin vanhat. Jostain muistan lukeneeni myös vahvistuksen siihen että asemien lasereiden teho on uudemmissa asemissa parempi, joten tämän vuoksi myös useammat levyt toimivat. Valitettavasti en vain nyt löydä tuota tekstiä.
     
  16. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jaa noh saattaa olla. Tosin mulla ei ole yhtään thomsonia tullut vastaan näissä uusimmissa koneissa. Ja kaikki thomsonit mitä olen kokeillut ovat ainakin ihan paskoja.
     

Jaa tämä sivu