1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

mod piirin asennuspalvelu

Viestiketju Alkuperäinen Xbox -osiossa. Ketjun avasi pedro.ro 14.08.2006.

  1. pedro.ro

    pedro.ro Member

    Liittynyt:
    16.08.2004
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Luin www.modpiiri.com:n sivuilta, että heillä on XBOX:n mod-piirin asennuspalvelu saatavilla. Onko kenelläkään kokemusta tosta palvelusta ja onko laite sitten valmiina pyörittään kopioituja pelejä (eli biosia ei tarvi päivittää eikä ladata mitään muutakaan softaa).
     
  2.  
  3. Dell44

    Dell44 Regular member

    Liittynyt:
    04.09.2005
    Viestejä:
    429
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Laite on valmis kopioituja pelejä pyörittämään ilman biossin fläshäystä ym. softan lisäilyä jos boxiin asentaa duoX-modpiirn (modpiireissä ei ole valmiina muuten biossia).Kannattaisi silti pistää biossi piiriin jotta voit vaihtaa isomman kovon yms.
     
    Viimeksi muokattu: 14.08.2006
  4. pedro.ro

    pedro.ro Member

    Liittynyt:
    16.08.2004
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ok, kiitos tiedosta. Löytyisikö joltain vieltä käyttökokemuksia ko. firmasta?
     
  5. Maniche

    Maniche Guest

  6. Aphe

    Aphe Regular member

    Liittynyt:
    15.08.2006
    Viestejä:
    109
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Manichen ehdottama piiri on hyvä juu. Ja jos kolvi pysyy yhtän kauniissa kädessä niin tuo piiri oli kyllä niin helppo asentaa että enpä viitsisi boksia mihinkään lähettää asennuksen takia.
     
  7. JanneMasa

    JanneMasa Regular member

    Liittynyt:
    23.07.2005
    Viestejä:
    299
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Duox2 ei oo kovin laadukas piiri ja modpiiri.com ei laita biossia jossa toimii varmuuskopiodut pelit modpiiriin asennuksen yhteydessä.
    Ite suosittelisin SmartXX:sän piirejä esim. http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=117 bios on tosi helppo päivittää ja vaikea saada biossin päivityksellä piiriä käyttökelvottomaksi.
     
    Viimeksi muokattu: 27.08.2006
  8. turska

    turska Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    4,040
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mikähän siitä tekee "ei niin laadukkaan" ? Toisessa x-lootassa ollut ko. piiri siitä asti kun tulivat markkinoille eikä mitään ongelmia ole ollut piirin kanssa,päinvastoin.
     
  9. JanneMasa

    JanneMasa Regular member

    Liittynyt:
    23.07.2005
    Viestejä:
    299
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Duox2 piireissä on suurin vikaprosentti.
     
  10. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    "modpiiri.com ei laita biossia jossa toimii varmuuskopiodut pelit modpiiriin asennuksen yhteydessä."

    Olet siinä mielessä oikeassa, ettei modpiiri laita biossia modiin. Mutta siinä mielessä väärässä, että siihen edes pitäisi laittaa biossia.
    DuoX2 Original kun sisältää tarvittavan biossin, White taasen ei.

    Tosin en tiedä mitä linkkien takaa löytyy, koska taitas taas Int2000 palvelin olevan nurin tätä viestiä kirjottaessani.
     
  11. qwerty83

    qwerty83 Regular member

    Liittynyt:
    06.09.2006
    Viestejä:
    159
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen tinannut kolme duox2:sta, enkä ole törmännyt viallisiin. Varmaan hyvä tuuri
     
  12. evelast

    evelast Member

    Liittynyt:
    02.10.2006
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    aika usein pitää noihin piireihin itse löytää bios ja flashätä se...
    muistaakseni bioksen toimitus piirin ohessa olisi laitonta.
    itse olen asentanut x3 ja duox2 kumpaakan ei ollut vaikea asentaa.
    x3 itse pidän enemän koska piiristä löytyy heti rautapohjainen ftp palvelin jotenka ei tarvi alkaa piirin flahäyksen jälkeen erikseen levytä dashia asentelemaan vai voi ottaa suoraan ftp:llä yhteyden.
     

Jaa tämä sivu