1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mod-piiri apu!!!!!????

Viestiketju Alkuperäinen Xbox -osiossa. Ketjun avasi nuqmatti 28.04.2004.

  1. nuqmatti

    nuqmatti Member

    Liittynyt:
    26.10.2003
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli voisiko joku selittää mulle, mitä tarvitsen mod-piirin lisäksi, että saan boxini toistamaan divx ja xvid varmuuskopioni tekstitysten kera. Entäpä mikä mod piiri olisi tällä hetkellä järkevin ostaa. Käyttö tarkoitus ehkä eniten tällä hetkellä leffat, mutta tietenkin varmuuskopioidut pelini pitäisi saada toimimaan! Tästä on varmasti topicci olemassa, mutta samalla olisi mukava tietää varmin ja halvin paikka missä voisi asennutttaa kaiken tarpeellisen kohtuu hintaan!
     
  2.  
  3. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    No minä olen joskus noita asnnellut..joten voin auttaa asiassa. Asennus on äärimmäisen riski altista. Joten jollei ole kokemusta niin älä ainakaan itse asenna.
     
  4. Rattus

    Rattus Guest

    xboxin modaaminen on suhteellisen helppoa (verrattuna ps2 modaamiseen.). Laite on helppo purkaa, eikä xbox:in mod-piireissä ole montaa juotoskohtaa ja juotospaikkakin on helpohko.

    Tarvitset sopivankokoisen ruuvimeisselin, pienikärkisen juottimen ja fluxia voi käyttää juotosten parantamiseksi.

    Saksassa on myyty kohtuuhintaisia mod-piirejä. Hevnetin hinnat on kaksi-kolme kertaa kalliimmat mitä saksasta tilattuna.
     
  5. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    On totta että se on PS2 verrattuna siis erittäin paljon helpompaa...ainakin jos vertaa näihin uusimpiin pleikkareihin. Tosin muistan vaan ne kerrat kun olen korjannut tai julistanut koneen kuolleeksi jonkun innostuneen ensi modaajan jäljiltä. Tietenkin jos on harrastanut elektroniikka aiemmin ei Xbox modaus ole edes haaste......
     
  6. Rattus

    Rattus Guest

    Jep. En kiistä tuota mitä Shadown kertoo. :))Kunhan tietää mitä tekee ja ymmärtää riskit...
     
  7. Mouses

    Mouses Regular member

    Liittynyt:
    17.11.2003
    Viestejä:
    165
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Xboxin modaaminen on todella helppoa, varsinkin jos hommaa piirin jota ei tarvitse juottaa (esim. X-B.I.T). Suunnilleen sen verran taytyy tietää että miten boxi aukaistaan ja mitenpäin ruuvimeisseliä pidetään kädessä...
     
  8. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    No nykyisistä modeista en tiedä....kun en enään ole pitkään akaan nitä asennellut, mutta yleensä noi ilman juotoksia olevat modit on ollut ihan paskoja. Ainakin ps2:lla.
     
  9. Mr.Z

    Mr.Z Guest

    jees, missäpäin Shadow vaikuttaa?
    Mulla ois Messiah piiri joka tarttis asentaa PS2, mutta kun kolvaustaidot on mitä on..
    Paljonko ottaisit piirin asentamisesta?
     
  10. thorwald

    thorwald Guest

    Mä nyt käytän tätä threadia hyväkseni ja kysyn kysymykseni: Jos mä tinaan xboxiin mod piirin itte kiinni niin pitääkö ne emolle tulevat tinaukset käsitellä jollain hapolla ettei liitokset ajan kanssa hapettuis ja kontakti siten huononis? Ja jos pitää niin mikähän mahtaa olla se maaginen aine?
     
  11. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei niitä tartte millään hapolla käsitellä..ainoo et tollasta fluxia voi käyttää tinan juoksuttamista varten, jolloin juottaminen helpottuu huomattavasti.
     
  12. thorwald

    thorwald Guest

    Jepulis. Ihan kuin olisin vaan jostain kuvitellut lukevani moisesta. Sekoitin varmaan muuhun.
    Jaa että fluxia. Kastetaankos tina ensin tohon fluxiin ja sit vasta juotetaan?
     
  13. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eiku tota fluxia on ainakin paria erilaista. Tollasta huopakynän tyylisestä tulevaa kirkasta nestettä tai sit tollasesta tuupista mistä tule tollasta pastantyylistä. Mut en oikein osaa suosittaa sen käyttöä jonkun vaivasen xboxin laitossa.
     
  14. thorwald

    thorwald Guest

    Juoksutteen käyttö voi todellakin ola aika turhaa. Harjoittelin palaneeseen cd-aseman kortille noita juotoksia ja suurin osa onistu;)

    Ton löysin sfnet.harrastus.elektroniikka FAGsta: Juoksute on juottamista auttava aine. Juoksutetta voidaan käyttää korjattaessa esim. juotospastan tai normaalissa juotoslangassa olevan juoksutteen lisänä. Juoksutetta on saatavana nekä nestemäisenä että hyytelömäisenä. Työn jälkeen juoksu on pestävä pois, jollei kysymyksessä ole ei-pestävä juoksute.

    Mä mitään rupee pesemään yhden hiiren kakan kokoisen juotoksen takia.
     
  15. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    niin itse käytän tota non-cleania. Eli ei pestävää.
     
  16. Exori

    Exori Guest

    Soita modpiiri.com :iin ja sano et pistää kaiken valmiiks. Ylimäärästä hintsuu tulee ehkä saturaine.
     
  17. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mistä sä ton satureisen keksit? Itse teen nimen omaan modpiiri.commille hommia. Enkä mä ainakaan satasta ota asennuksesta. Pelkän piirin asennuksesta ketään meistä 35 euroa kalliimpaa hintaa ota.
     
  18. thorwald

    thorwald Guest

    Ja itsetekemisen onnea ei voi kukaan riistää. Kannattaa ite opetella juottamaan ym. käsialan töitä...koska se on kivaa.
     
  19. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Korjaus

    Tosin tarkoitin tolla 35 eurolla xboxia...

    Eli PS2 otetaan yleensä 50....
     

Jaa tämä sivu