Mobidig STB1000T (Part Deux)

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi jsavolai 11.08.2004.

  1. jsavolai

    jsavolai Member

    Liittynyt:
    11.08.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Morjens,

    Yritin kuikuilla forumilta mutta en ainakaan haulla löytänyt hirmusesti infoa ko. boxista.

    Eli:

    - Onko tuolle jossain päin nettiä SW updatet olemassa ?
    - Saako laitteesta kuvaa ulos RF signaalin kautta mitenkään muuten kuin käyttämällä ulkoista modulaattoria.

    Tarvitsisi roudata mökille tuo purkki ja siellä ei ole oikein liitin ystävällistä boxia. Pikaisella testailulla tuntui olevan nihkeää RF-out kuvan kanssa mutta jospa joku tietäisi täällä hieman lisää ko. värkistä.

    --
    Janne
     
  2.  
  3. rroy

    rroy Member

    Liittynyt:
    26.05.2004
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kaikinpuolin "halpa"poksi! 3kk Toimi ja kake sippas,onnex sain vaihdettua uuteen,Humaxiin.
    Softa sinäänsä aika vakaa,tekstit toimi siihensaakka moitteita kunnes yle otti bitin taas käyttöön,päivitys ei auttanu juurikaan! Ismatin sivuilta löytää päivitys softat...
    Poksi myös lämpeni kovasti sekä päälläollessa että stand by tilassa! Mutta eihän 69€urolla voi kaikkee saada. niin ja sit vielä kuvasta tummat sävyt oli kaikki aina tasaisen tummia,sävytys ei oikein pelittänyt.
     
  4. uiski

    uiski Member

    Liittynyt:
    14.09.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  5. HanhiEmo

    HanhiEmo Member

    Liittynyt:
    08.10.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse olen yrittäny päivitellä kyseistä digiboksia huonolla menestyksellä, kaapelina olen kokeillat ainakin kolmea erilaista kombinaatiota nollamotukaapelista ja suoraakin piuhaa epätoivossa kokeiltu. Tulee aina vaan sama virheilmoitus "Error -4- Problem no response from target loader is running properly- Connect your serial cable properly- Port settings are not correct- Restarting the target". Asetuksia on kokeiltu laidasta laitaan, kahdella eri tietokoneella, kahdella eri winuploadilla. Boksi on muuten todella hyvä ja vakaa mutta ne ylen tekstit tulee millon tulee. Nollamotukapeli on tehty itse suorasta (kolmella eri kaavalla kokeiltu) eli siinä sen vian voisi olettaa olevan, mutta ohjeitten mukaan kuitenkin kytketty kaikki oikein?? pitää vaan yrittää ja yrittää.....
     
    Viimeksi muokattu: 08.10.2004
  6. rroy

    rroy Member

    Liittynyt:
    26.05.2004
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    tjaa,ite päivitin aikoinaan tavallisel nollamodemikaapelil,vai mikä sen virallinen nimi taas olikaan,ei ollut ongelmia Xp:n kanssa!Muistelisin et jotai nappia piti painattaa samalla kun kytki virrat siihen,no kait sie oli ohjeet mukana?ja se ohjelma softa tais tulla pakattuna....siis piti ensin purkaa...? Mut niinku aiemmin kirjoitin,tää poksi on mun osalta historiaa!
     
  7. HanhiEmo

    HanhiEmo Member

    Liittynyt:
    08.10.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu aina menty mukana tulleitten ohjeitten mukaan, laitettu boksi siihen "päivitystilaan" etc etc.
    Muistatko rroy yhtään millä nopeudella käytit sarjaporttia päivityksessä?
     
  8. rroy

    rroy Member

    Liittynyt:
    26.05.2004
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    jaa-a en ainakaan muuttanut sitä mitenkään! Avasin latausohjelman,sit sen portinvalinnan,valitsin (com1),siis sarjaportin, sen jälkeeen klikkasin sitä latausohjelmaa ja lataus alkoi!
    Tarkista laitehallinnasta että sarjis on käytössä,se kyllä on oletusarvona xp:ssä,mut sen voi myös sulkea.
     

Jaa tämä sivu