1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mitsumi DW 7802 TE Dual Format DVD Recorder

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Idis 22.08.2003.

  1. Idis

    Idis Member

    Liittynyt:
    22.08.2003
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  2.  
  3. d_2ned

    d_2ned Regular member

    Liittynyt:
    27.01.2003
    Viestejä:
    309
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    just katselin samaa asemaa. eikö kellään tosiaan ole käytännön kokemuksia?
     
  4. Idis

    Idis Member

    Liittynyt:
    22.08.2003
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Täällä http://www.pc-experience.de/wbb2/portal.php?sid= on ilmeisesti työn alla kyseisen aseman testi, joten joutunee odottamaan tuon julkaisua ennenkuin tekee tilauksen. Jollain foorumilla uumoiltiin että poltin olisi käytännössä sama laite kuin NEC 1300A, tiedä sitten onko asiassa perää.
     
  5. LukeWader

    LukeWader Regular member

    Liittynyt:
    05.10.2002
    Viestejä:
    477
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    pari levyä on poltettu ja tuntuu hyvin toimivan.
     
  6. tiran101

    tiran101 Member

    Liittynyt:
    01.09.2003
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin ton viime viikolla. Viikonloppu menikin opiskellessa, mut nyt kun skillssit alkaa olla kasassa, on pakko todeta että onpas muuten aikas pätevä laitos!

    Toistaiseks oon kokeillu vasta maxell dvd+r ja sony dvd+rw, mutta eipä ole ongelmia ollut laisinkaan. Halpakin tuo oli, eräästä nettimyymälästä 189 euroo ja laite kouraan.

    Ens viikolla mulle tulee Bulkpaqin oranssia ja keltaista nii pääsee niitäkin kokeilemaan.
     
  7. Adder_78

    Adder_78 Guest

    Otan osaa... eivät ole mitään laatu kiekkoja. :eek:/
     
  8. Idis

    Idis Member

    Liittynyt:
    22.08.2003
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noniin, nyt voin kertoa omakohtaisia kokemuksia kyseisestä asemasta. Asentui windows xp:hen ilman ongelmia, ja Nero tunnisti aseman suoraan. Olen polttanut aritaa (+r, sekä 2,4x että 4x), o1ne +rw:tä ja muutamia cd-rriä, kaikki on palanut kiltisti loppuun asti ja toiminut myös kotiteatterin dvd-soittimella.

    Ainakin itse olen todella tyytyväinen asemaan, etenkin kun sen käypä katuhinta on tuo ~190e.
     
  9. mikaae

    mikaae Member

    Liittynyt:
    07.09.2003
    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    On sitten sama asema kuin NEC1300A, mutta firmwaret ei ainakaan asiakastuen mukaan kelpaa nec:ltä.
    Mainitsivat myös tiedusteluuni ettei toistaiseksi ole tiedossa yhteensopivuusongelmia eri dvd medioille. Saas nähdä kuinka pelaa, tulee maanantaina postiin, ja mukana on tietysti 10 kpl that's write dvd-r levyä joka ei verkkokaupan mukaan toimi nec 1300a:n kanssa ennen firmwarepäivitystä :~\
     
  10. ramu2000

    ramu2000 Member

    Liittynyt:
    08.09.2003
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mulla ei ole ollut muutakuin ongelma tän kanssa.
    Memorex dvd-r ei taida toimii.
    Tai mun windows valittaa ku pieni sika.

    ensin se polttaa tuplasti hitaamalla nopeudella kun sen pitäis(huomasin just et ostin liian hitaat levyt). Ja toiseksi kun olen polttanut dvdeen sitä ei pysty lukemaan.
    windows xp sp1 on.
    enmä tajuu. Yhen cdeen poltin ja se poltti sen ihan oikein.
    Ku yritän polttaa dvd-rw roxio Dvd creatorilla niin windows sekoo ja tulee se sininen ruutu ja sen jälkee sammuu.
    Vituttaa ja 11e on menny hukkaan
     
    Viimeksi muokattu: 08.09.2003
  11. toukkaman

    toukkaman Guest

    Jos tuo asema on muilla toiminut hyvin ja cd-r:kin palaa ongelmitta niin pitäisiköhaä sinun kenties kokeilla jotain muuta softaa kuin tuota roxio:n. Kokeile vaikka nerolla tai pinnaclen instant cd/dvd:llä.

    Jos et omista moisia niin voit tehdä img-toolsilla ensin imagen ja polttaa sitten vaikka decrypterillä, ne on ilmaisia softia molemmat.
     
  12. ramu2000

    ramu2000 Member

    Liittynyt:
    08.09.2003
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no nerol tein ensimmäisen polton.
    se epäonnistu.

    Molempiin dvdeihin laiton DaTa tyypil 6 avi elokuvaa n. 4300mg.


     
  13. LukeWader

    LukeWader Regular member

    Liittynyt:
    05.10.2002
    Viestejä:
    477
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No jos sinne ilmestyy "sinisiä ruutuja" ja kone kaatuilee ,on vika kyllä jossain muualla kuin itse asemassa eli softa puolelle menee toi probleemo, jos kaikki kaapelit ja asemat on kunnolla kiinni ja määritelty mastereiksi ja slaveiksi oikein ,niin softat uusiksi , ja pöpöt yms spywaret weke ekaksi.
     
  14. mikaae

    mikaae Member

    Liittynyt:
    07.09.2003
    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jep, eipä toiminut thats write. Yritti polttaa 2x mutta tuli heti ilmo illegal mediasta. Sonyn -rw:lle ainakin suostui polttamaan nerovision express2:lla . Toivottavasti tulee toimiva lätty.
     
  15. lateko

    lateko Member

    Liittynyt:
    09.09.2003
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nanyan laadukkaiksi kehutut dvd-r:t eivät sitten tällä kamppeella suostuneet palamaan. illegal disc napsahtaa heti polton alkuun. Verbatimmit taasen ovat palaneet mukisematta.
     
  16. lateko

    lateko Member

    Liittynyt:
    09.09.2003
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Necin uusin firmware näyttää lisäävän ainakin tuon nanyan tuettujen medioitten joukkoon. Mahtaako kellään olla infoa onko tuo mitsumi mahdollista päivittää tuolla necin firmiksella?
     
  17. lateko

    lateko Member

    Liittynyt:
    09.09.2003
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  18. lateko

    lateko Member

    Liittynyt:
    09.09.2003
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jatketaan vielä yksinpuhelua. Eli tuliterä firmware update mitsumiin löytyy täältä:
    http://herrie.rpc1.org/

    Ainakin Nanyat toimii nyt just niinku pitää..

     
  19. mck

    mck Member

    Liittynyt:
    12.09.2003
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Päivitin firmwaren latekon linkistä löytyvien ohjeiden mukaan. ( http://herrie.rpc1.org/ )

    Nyt palaa hyvin myös Promo-Median (Princo) keltaiset kiekot eikä lasinalusia ole tullut ainuttakaan :)

    Suosittelen.
     
  20. freak-47

    freak-47 Member

    Liittynyt:
    12.09.2003
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mistäs olet tommosia löytäny suomesta??
     
  21. tiran101

    tiran101 Member

    Liittynyt:
    01.09.2003
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sain eilen Bulkpaqin 4xDVD+R Generation 4:sia hintaan 2,50e/levy. Oon poltellu jo viis levyä, eikä ole ilmennyt mitään ongelmia. Ei pikselöidy loppua kohden, ei polttohäikkää, ei mitään.

    Ainoa vain että toi mitsumi suostuu polttaa niille vain 2.4x vauhdilla, mutta firmwaren päivitys poistanee tuon ongelman.
     

Jaa tämä sivu