Mitkä tiedostot pitäisi polttaa DVD levylle että se toistaisi sen DVD:ssä?

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi Chechnya 17.03.2008.

1. Chechnya

Chechnya Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli ostin tämmösen uuden dvd soittimen eikä kaikki polttamani video tiedostot näy tai avaudu kun laitan levyn soittimeen. JVC XV N-652 DVD/Super VCD/VCD/CD Player. Joka tukee DivX

2.  
  3. kerbo

kerbo Regular member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Mitähän video tiedostoja olet yrittänyt toistaa? Kerro mitä poltit(formaatti), millä poltit, mille levyille poltit... Vähän jeesiä, että voidaan autaa ;D

Oma alle 50e philipsin dvd soitin toistaa kaikki esim. avit , kun olen ne nerolla dataksi levylle polttanut.

Oliko tässä muuten jotain kysymystä vai vaan toteamus ;D ??

4. Chechnya

Chechnya Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nerolla poltin kans mpg formaattissa. Ja poltin ne CD levylle enkä DVD levylle. Ja haluaisin kysyä et mitä formaatteja mun DVD tukee ? Ja miks kaikissa videoissa ei ole ääntä ?

Viimeksi muokattu: 18.03.2008
  5. karhi

karhi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46

Toistaa formaatit: DVD-video, DVD-RW/-R/+RW/+R, CD, CD-R/RW, SVCD/VCD, WMA/MP3/JPEG, DivX(R)

6. Chechnya

Chechnya Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kiitos karhi. mutta mä haluaisin tietää, että mitä video tiedostoja se soittaa. esim mpeg, wmv , mpg, avi jne. ku poltin videoita niin niissä ei ole ääntä ja on huono laatuisia.

Jaa tämä sivu