Lainasin serkuille pelia ja haluaisimme pelata peliä netissä samaan aikaan. Olisiko mitään mahdollisuutta löytää aito cd key jostakin tai vaikkapa kysyä EA:lta?? PS: serkut eivät saa ostaa peliä ja halusivat sen niin kovasti.... E: Turha sit valittaa warettamisesta koska peli eilo waretettu!!!
Tämä netissä pelaaminen virallisilla servereillä juurikin vaatii tuon aidon cd-keyn. Siihen ei ole muuta mahdollisuutta kuin ostaa uusi peli. Tai käytetty.
Kuin tota hamachia oikein käytetään? Pitääks mun luoda uus servu johon sitten mun serkku voi liittyä? Ja sittenkö me voidaan pelata yhtä aikaa samalla asennus koodilla?
Aivan. Itse olen pelannut montaa peliä kaverini kanssa "lanissa" Hamachin kautta. Eli luot uuden verkon Hamachiin ja annat kaverillesi tunnukset siihen ja sitten vain pelaamaan Jos ongelmia ilmenee, niin kysy täältä tai katso ohjelman kotisivuilta ohjeita.
Kummalta se nyt teistä puuttuu? Ja miks ei saa ostaa? Liian vähän ikääkö? Kuis toi Hamachi homman hoitaa? Kone A jossa peli on jakaa kovostaan käytön koneeseen B. Kone A kertoo IP osoitteen, Keyn yms. perusteella viralliselle servulle 'minä , A se olen' vaikka käyttäjä onkin koneessa B. Virallinen servuko saa A koneen läpi 2 yhtydenottoa samaan aikaan, "2 kopiota" ohjelmasta käynnissä, jos molemmat pelaa samalla? Virallinen servuko antaa "yhden käyttäjän" pelata usempana henkilönä samalla kertaa? Eikös se CD-key tarvita tilin luonnissa siihen peliin servulle? Senkus vaan vaikka kuin monelle jaat oman pelitilisi tunnukset, niin sinuna pääsee muut pelaamaan. Tai tekemään itsarin ja aloittamaan ura alusta. Ei kai Hamachi ratkaise ongelmaa, ei oo käyttämätöntä cd keytä mutta nettiin pitäis päästä? Tämä netissä pelaaminen virallisilla servereillä juurikin vaatii tuon aidon cd-keyn.