Miten saan poistettua Trojan-Dropper ??

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Jasmin84 07.02.2005.

1. Jasmin84

Jasmin84 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen jossakin yhteydessä saanut koneeseeni tuollaisen viruksen nimeltä "Drojan-Dropper", tai ainakin koneessani oleva F-securen ohjelma sanoo näin. Miten saan viruksen poistettua lopullisesti, kun joka päivä F-Secure löytää viruksen uudestaan? Olen ohjelman avulla aina poistanut viruksen, mutta seuraavana päivänä se on taas siellä... APUA !!! Kertokaa joku, hyvät neuvot tarpeen...!!!

2.  
  3. turska

turska Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  4. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Jos oot sen joka kerta poistanut onnistuneesti ni kannattaisi varmaan yrittää seurata että mistä se tulee... Onko joku tietty sivu jota selaat esim. päivittäin?

5. JullePuh

JullePuh Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sanooks`se F-Secure varmasti poistaneensa sen. Mulla on käynyt muutaman F-Securyn löytämän Drojan-Dropperin kanssa sillein, ettei se pysty poistamaan niitä, vaan ne on joutunut käsipelillä poistamaan ennen kuin on lähteneet.

Mulla kylläkin F-Secury on ilmoittanut ettei se onnistunut poistossa (sinne tulee sellainen keltainen kolmio jossa on huutomerkki). Sitten mä oon vaan katsonut ohjelman tarkan polun ja poistanut sen käsin sieltä.

6. tuoli

tuoli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    päivää löysin tän keskustelun ja aattelin kysäistä asiasta joka on vaivannut mua jo jonkin aikaa. onko kyseessä haitta vai ongelma google ei ainakaan tunnu löytävän asiasta tietoa se on siis koneessa käsittääkseni

C:/system volume information/_restore(05348068-B273-47FE the trojan horse tr/dider.ist 15360.A

Jaa tämä sivu