Miten saan kuvaa?

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi zinedine 05.02.2005.

1. zinedine

zinedine Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen todellakin aloittelija, enkä tiedä näistä mitään... Eli, mulla on win/xp ja tavallisella mediaplayerilla katsottaessa ei joissain videoissa näy kuvaa, ääni kylläkin. Tiedän et tarviin kodekin, oon sellaisen ladannutkin, mut en osaa käyttää... Voisitteko kertoa mikä olisi ratkaisu ongelmaani?

2.  
  3. Sakke88

Sakke88 Active member

Kiitokset:
    19
    Pisteet:
    68
    lataa xvid ja ac3filter kodekit ja bsplayer

4. amishi

amishi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Asennat itelle vaan uusimman ffdshown, niin helppoa se on...

5. zinedine

zinedine Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    KIITOS! Toi auttoi.. nyt kysyisin vielä miten saan tekstit videoihin? tolla ffdshown:illahan se pitäis onnistua, vai tarviinko jotain muuta ohjelmaa?

6. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Tekstitys ja video samaan kansioon ja samalla tavalla nimetty esim. leffa.avi / leffa.sub
    Katso ffdshow:n asetuksista, että sulla on se subtitles-kohta valittuna. Jos ei näy, niin hyvä ohjelma tuohon on VobSub, löytyy googlella.
    ...tuolla on vähän ohjeistusta: http://www.nefernetti.com/vobsub-asennus.htm

7. MarxX

MarxX Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tai sitte jos tarkotit että miten ylipäätään saat tekstit videoihin....niin bsplayeris on sellanen pikkunappi tarkemmin sanottuna sen pikku vasaran vieressä josta painamalla saa auki ikkunan jossa vain etit sen leffan tekstit kovalevyltäs..ja sit vaan leffa pääl ja kaatomaan.

8. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
  9. MarxX

MarxX Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Crystal Player on paras :D :D

10. zinedine

zinedine Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16