Miten saan kuvaa?

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi zinedine 05.02.2005.

1. zinedine

zinedine Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen todellakin aloittelija, enkä tiedä näistä mitään... Eli, mulla on win/xp ja tavallisella mediaplayerilla katsottaessa ei joissain videoissa näy kuvaa, ääni kylläkin. Tiedän et tarviin kodekin, oon sellaisen ladannutkin, mut en osaa käyttää... Voisitteko kertoa mikä olisi ratkaisu ongelmaani?

2.  
  3. Sakke88

Sakke88 Active member

Kiitokset:
    19
    Pisteet:
    68
    lataa xvid ja ac3filter kodekit ja bsplayer

4. amishi

amishi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Asennat itelle vaan uusimman ffdshown, niin helppoa se on...

5. zinedine

zinedine Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    KIITOS! Toi auttoi.. nyt kysyisin vielä miten saan tekstit videoihin? tolla ffdshown:illahan se pitäis onnistua, vai tarviinko jotain muuta ohjelmaa?

6. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Tekstitys ja video samaan kansioon ja samalla tavalla nimetty esim. leffa.avi / leffa.sub
    Katso ffdshow:n asetuksista, että sulla on se subtitles-kohta valittuna. Jos ei näy, niin hyvä ohjelma tuohon on VobSub, löytyy googlella.
    ...tuolla on vähän ohjeistusta: http://www.nefernetti.com/vobsub-asennus.htm

7. MarxX

MarxX Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tai sitte jos tarkotit että miten ylipäätään saat tekstit videoihin....niin bsplayeris on sellanen pikkunappi tarkemmin sanottuna sen pikku vasaran vieressä josta painamalla saa auki ikkunan jossa vain etit sen leffan tekstit kovalevyltäs..ja sit vaan leffa pääl ja kaatomaan.

8. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
  9. MarxX

MarxX Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Crystal Player on paras :D :D

10. zinedine

zinedine Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Muuten ton Marxx:in ehdotus toimii eikä siinä vcl:ssäkään oo ongelmia.. MUUN KU SEN TEKSTITYKSEN SUHTEEN. Mistä mä löydän leffan tekstit? oon kattonu kovalevyltä kaikkialta en vaan löydä niitä tekstitystiedostoja... Missä ne voisi olla? en löydä niitä .srt tiedostoja mistään.

11. MarxX

MarxX Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    hehe :D

voi voi, kuule ei ne tekstit sinne itestään ilmesty.. niit pitää hakee ite netistä tai tehdä omat tekstitykset siihen tarkoitukseen sopivalla ohjelmalla..

*** Tästä poistin Linkin****

tuolta hae tekstit...jos tuolta ei löydy tarvitsemaa tekstiä nii ei sit mistään :)

Niin ja ne teksti tiedostot mitä tuolta haet on ensin pakattu...pura paketti ja sitten avaat playerin ja jos elokuva alkaa automaattisesti paina stop ja avaa se teksti tiedosto (yleensä .sub) ja sitten play

Viimeksi muokattu: 06.02.2005
  12. zinedine

zinedine Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitos... lisää tollasia tekstitys-sivuja/tiedostoja! :)) Kiitos!

13. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jotkut ne ei vissiin välitä foorumin säännöistä, no tosin sehän on jokaisen oma valinta!

14. MarxX

MarxX Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ". Ehdottomasti >>EI PIRATISMIA<< -- yksi linkki tekstityksiin, vinkki mistä saadaan laittomia kopioita elokuvista, jne ja banni on ikuinen."

olen pahoillani mutta ei tuolla ole kuin tekstejä elokuviin...ei varsinaisia elokuvia...ja minkä minä sille voin että noita tekstejä on tehty :p

ja mitä pahaa teksteissä????

15. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Jos vaikka lukisit ne säännöt vielä kertaalleen ennen ku kysyisit. Säännöissä kielletään myös linkkaaminen sivuille mistä löytyy tekstityksiä... :)

16. MarxX

MarxX Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo no sehän lukee tossa mun lainauksessakin että ei linkkejä tekstityksiin.....mutta linkki on poistettu..
    ja ei toistu piste.

Jaa tämä sivu