Miten saan kohdistettua tekstit MPEG:iin?

Viestiketju VCD ja SVCD -formaatit -osiossa. Ketjun avasi Mitza 19.08.2003.

1. Mitza

Mitza Guest

Turha ehdotella mitään banaanisaaria, vaikka onkin ensimmäinen viestini. Koko eilisen päivän ja tämän aamun olen yrittänyt etsiä vastausta kysymykseeni. Miljoona + 1 ohjelmaa olen kokeillut, mutta mikään ei tuo MPEG formaattia. Kaikki vaan inisee sitä avia.

Eli kysymyks kaikessa yksinkertaisuudessaan: Mikä ohjelma tukee MPEG:iä? Ja samalla voisi pientä vinkkiä antaa mitenkä homma toimii, koska yhtään toimivaa tekstitystä en ole vielä onnistunut tekemään. Kiitos jo etukäteen.

2.  
  3. Spotter77

Spotter77 Guest

4. Mitza

Mitza Guest

Eipä tuo Subtiletoolkaan osaa näyttää videota esikatseluna. Ongelmana mulla on se että tekstit tulee väärään aikaan. JA en saa niitä kohdistettua kun joka ikinen ohjelma on tarkoitettu AVI tiedostoille. Ei MPEG :(

5. tahvo

tahvo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    SubtitleWorkshopilla onnistunee, tosin leffa pitää avata erikseen, ei avaudu samalla kun lataa tekstit niinkuin avilla tekee

6. Mitza

Mitza Guest

Ei tuo homma oikein toiminut. Winsubmux heittää jatkuvasti jotain erroria siinä tekstitys vaiheessa. Menee niin nopeasti ne etten kerkee lukea edes niitä. Itse tekstitys kestää reilu 2h (XP2100+ rossu).

Kun lopulta olen saanut poltettua niin DVD soitin jumahti totaalisen killiin, kun piti ensimmäisen tekstityksen ilmestyä..

Jaa tämä sivu