Miten saan Bit Comet:in lataukset nopeammiksi?

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi samu1234 09.12.2005.

1. samu1234

samu1234 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on BitComet v0.60 ja en saa latauksia tarpeeksi nopeiksi esim. lataukset yleensä vaihtelevat 5kt/s - 15kt/s ja sit lähetykset vaihtelevat 2kt/s - 8kt/s.
    Mulla yleensä on kestäny lataukset jotaki neljä päivää yhteen menoon ja se vaan menee pahemmaks mitä isommiks lataukset menee...
    Eli kysymys kuuluu, miten ihmeessä mä saisin nää lataukset menee niinku PALJON nopeammiksi???

2.  
  3. Mars7fin

Mars7fin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni oli sama ongelma. Avasin preferences>connections ja sieltä painoin "Listen port" vauhti tuplaantui, painoin "choose random port" painiketta ja triplaantui. En oikeastaan tiedä mikä se on, mutta kun toimi niin hyvä, että laittoivat :D

4. Ylke

Ylke Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Pitää olla bitcometille avattuna portti natissa, muuten ei toimi kunnolla. Eli latausten väri vihreä, jos on niin sitten ei ole hätää.

5. samu1234

samu1234 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitti paljon!!!
    Se autto ku pistin sen "schoose random port"...
    Se BitComet:in merkki valo on ollu vihreä koko ajan, mutta on vain ollu ongelmia ku ne lataukset yleensä tahtoo mennä sinne neljään päivään...
    Mut mä huomasin ku paino sitä "choose random port:ia" niin siitä pysty vaihtaa sen neljään eri laiseen porttiin, niin mitä sillä on väliä et mikä numero siinä portissa sitte loppujen lopuksi on?

6. Enoxol

Enoxol Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Käytännössä sillä ei ole mitään seksuaalista merkitystä minkään kanssa..
    Otat vaan jonkun ja jos toimii ni se on hyvä se... =)
    Mutta kannattaa tosiaan tehä toi, mitä Ylke sanoi!

7. Malcowich

Malcowich Guest

Ylke... niin mitenköhän se portti avataan sieltä NATista ...Ja voisko joku suomentaa noobille, että mikä VIITU se NAT edes on???????

8. Enoxol

Enoxol Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    "search/haku" sillä löydät nopeiten, asiasta käyty todella paljon keskustelua...

9. vapa93

vapa93 Guest

sulla voi olla palomuuri edessä..koita pistää asetuksia passiveen jos on mahdollista...

10. samu1234

samu1234 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Palomuuri mulla ei oo edessä sen mä oon jo tarkistanu, mut toi systeemi autto paljo ku mä kävin laittaa sen ip osotteen nettiin ja vaihoin sitä random port:ia. Mä laitoin sen ip osotteen www.portforward.com:ista.

11. _zamu_

_zamu_ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    itse laiton portiksi 6881 niin vauhti tuplaantu

Jaa tämä sivu