Miten saada DVB-C toimimaan??

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi avalon 04.10.2003.

1. avalon

avalon Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on Hauppaugen WinTV DVB-C kortti, Win XP pro sotkemassa kaiken ja vielä verkkokortti sekä bluetooth ja wlan häiritsemässä.. Mä oon HTVn netissä.

Mukana tullut ohjekirja on saksaksi, hauppaugen sivuilta ei edes löydy kyseistä korttia, ja mä en tiedä Jack Shittiä kaiken maailman taajuusalueista, modulaatioista ja Qammeista. Enkä osaa saksaa. Asennuscd:ltä asensin WinTV/Nexus kortin, jolloin device-listaan tuli ihan oikein dvb-c eikä nexus.. ohjelmat varmaan on samat.. En saa ohjelmassa kylläkään mitään kanavia haettua, vaikka otin palomuurin veke.

Voiko joku ystävällinen henkilö edes yrittää auttaa mua jotta saisin katottua simpsoneita huomenna eikä tarvitsis tehdä jotain typeriä fyssan laskaritehtäviä..? :)
    ..ni tarjoon sulle virtuaalibissen.

Viimeksi muokattu: 04.10.2003
  2.  
  3. Kiju

Kiju Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 04.10.2003
  4. avalon

avalon Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No nythän ne toimii hyvin! Kiitos! Piti vaan poistaa se vanhempi versio sekä saa7146n.sys windows\system32 hakemistosta, ja installoida toi 2.16 betaversio sekä pistää erikseen se (uudempi) driveri takas.

MUTTA: tavallisessa(analogisessa) TV:ssä näkyy myös sellasia kuten mosaiikkikanava, Deutche Welle, TV5 (se ranskalainen), BBC sekä MTV. Miten nämä saa näkyviin? Vai eikö HTV jaa niitä ollenkaan digimuodossa? Ja jos ei, ni voiko ne jotenkin kuitenkin saada tällä kortilla näkymään vai tarvitaanko silloin joku ana/digi sovitin?

Tämän lisäks Wellnet ei näy, vaikka se kai on ilmainen eli pitäis näkyä? En kyllä tiedä tarviinko sellasta kanavaa..

5. Kiju

Kiju Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

HTV sivuilla tiedot lähetetyistä digikanavista ->
    http://www.htv.fi/tvpalvelut/tvpalvelut.asp?f=8&s=44
    Pitkä linkit jatkoksi..
    Jakavat mainosmielessä myös maksullisia kokeiluun ilman salausta ->
    http://groups.google.fi/groups?dq=&...s?hl=fi&lr=&ie=UTF-8&group=sfnet.viestinta.tv

Maksullisiin kanaviin tarvitset Hauppaugen lisäksi koneessa Common Interface-kortin (CI) ja siihen Conax CAM modulin, tuolla kerrottu miten on saatu toimimaan ->
    http://groups.google.fi/groups?dq=&...&selm=_a8gb.18$vn3.13@reader1.news.jippii.net

Viimeksi muokattu: 06.10.2003
  6. angel76

angel76 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    onko mahdollista saada kaapeliverkkoon tarkoitettua dvb-c boxia toimimaan antenniverkossa??

7. Jarpo

Jarpo Guest

Jos tarkoitat antenniverkolla DVB-T -lähetyksiä niin vastaus on njet.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 07.10.2003

Jaa tämä sivu