Noh mitä lähempänä servu sijaitsee sitä pienempi pingi ainakin.. Siis jos pelaat kiinalaisella servulla pingi 1000+ jos pelaat suomalaisella servulla niin ping paaaaljon alhaisempi. Netin nopeudella on myös vähän osuutta asiaan luullakseni . Onko sinulla muuten "mokkula" vai ihan johdolla netti?
mulla johdolla ku tätä mietin ku kamulla on 1 megan netti ja mulla 2megan nii kamulla on ping 20-30 ja mullla 60-120
eipä se mokkulan käyttö kyllä vaikuta sinun pingiisi jos kerta sinulla on johdolla kone kiinni. eli niinkuin jo sanottiin niin ota turhat ohjelmat pois päältä kun pelaat
Kaverilla 2 megaa, mulla 8m pingit on yhtäsuuret... Kyllä siinä tapauksessa jos kaista loppuu kesken esim. ladatessa jotain samaan aikaan.
Mutta eikös siinä kumminki ole sama netti käytössä?! Joten jos äiti katsoo olohuoneessa mokkulan kanssa videoita netistä, niin kyllähän se vie jonden kaistaa, jos en nyt ihan pihalla ole.
hmm,saattaisi myös olla että ratet voi olla vähän hukassa, kirjoita consoleen rate 25000 cl_cmdrate 100 cl_updaterate 100 jos sinulla ei ole vielä consolea tee näin, -->mene steam pelit välilehteen--->klikkaa counter strike sourcea hiiren oikella korvalla ja valitse ominaisuudet-->määritä käynnistys asetukset-->kirjoita sinne -console toivottavasti auttoi
joo,tottakai se vaikuttaa asiaan jos sun äiti katsoo leffaa samaan aikaan kun pelaat. sano äitile että katsoo niitä elokuvia sun pelin jälkeen.