miten saa muunnettua musiikkitiedostojen formaattia niin että nokia 6600 puhelin voi käyttää sitä soittoäänenä?

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi stubez 28.08.2005.

1. stubez

stubez Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    elikkä onko jotain ohjelmaa jolla voi muuttaa .mp3 tiedostoja esim .awb muotoisiksi tiedostoiksi?

2.  
  3. bscd

bscd Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  4. grande

grande Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Saitko soittoäänet toimimaan? Hain sen ohjelman minkä nimi tulee tuon oheisen linkin kautta ja se muuttaa mp3 tiedostot .awr muotoon. Minun puhelimessani ne eivät ainakaan toiminut millään tavalla!
    Mutta kun tutkiskelin nokian sivuja niin nokia 6600:n pitäisi soittaa True Toneja (WB-AMR). Miten mahtaisin saada mp3 tuohon muotoon???!!!
    Olisi mukava kun olisi "kunnon" musaa soittoääninä. Kun jos laitan biisit .wav muotoon niin niistä tulee niin pirun isoja että tila melkein loppuu parin biisin jälkeen.

5. stubez

stubez Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo sain, siinä oikealla reunassa heti audio: jutun alapuolella on sellanen valikko mistä voit valita muutetaanko mp3 tiedosto AMR vai WB AMR tiedostoksi. valitset tuon WB AMR niin pitäs toimia, tai ainakin mulla toimii.

6. grande

grande Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mahtaakohan meillä olla sama ohjelma? Minulla ei tullut kuvailemaasi valinta mahdollisuutta. Laitoin kuvan oheiseen linkkiin ohjelmastani joten jos viitsit vilkaista sitä ja kertoa onko kyseessä sama ohjelma. Jos ei ole niin voisitko kertoa mistä omasi hommasit.
    Tässä olis se linkki: www.irc-galleria.net/view.php?nick=Marcelo-Nyman&image_id=17969745

7. stubez

stubez Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ei oo kyl sama ohjelma.. hankitko ton ohjelman tosta linkistä joka tossa aikasemmin on?

8. grande

grande Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En ottanut sitä sieltä koska en ole enkä onnistunut rekisteröimään itseäni vaikka kokeilin sitä n.10 kertaa. Mitäs muuten esimerkiksi siihen yhtiö kohtään rekisteröitymisessä laitetaan? Olisiko mahdollista että lähettäisit minulle kyseisen ohjelman pakattuna vaikka messengerin kautta?! Olisin todella kiitollinen!

9. age007ti

age007ti Guest

10. grande

grande Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Toimii. Kiitoksia! Pääsen tuolla ainakin alkuun. Tosin äänenlaatua huonontaa oikein perkeleesti. Saisikohan silla toisella ohjelmalla paremman laatuisia äänitteitä?

11. jv78

jv78 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    milläs te siirrätte ne sit puhelimeen? mun puhelin on kyllä 5140 mut pitäs kait noi siinä kuulua. mulla on toi pc-suite mut se ei tajua tota .amr tiedosto muotoa.

12. grande

grande Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä olen ainakin siirrellyt niitä puhelimeeni bluetooth-tikun avulla.

13. stubez

stubez Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    sama täällä, eli bluetoothin kautta..

14. jv78

jv78 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    en omista moista tikkua. no onnistu ne joka tapauksessa siirtää tolla pc-suitella. ja .amr muodossa vielä.

15. stubez

stubez Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    hyvä homma

16. grande

grande Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet: