minulla on joku elokuvan pätkä ladattuna kansiossa ja sitä ei voi muka poistaa koska on "yhteiskäytössä". Mutta se ei ole yhetiskäytössä, sitä ei lataa kukaan eikä mikään ohjelma ole lataamassa sitä "täyteen". Miten sellaisen voi poistaa?
Vanhoja viestejä vähän jaksaisit selailla, löydät vastauksen. Eli koita poistaa komentoriviltä (start -> run.. -> cmd ja ok.) Koita poistaa vikasietotilassa (paina F8 ennen windowsin käynnistystä)
Tee saman niminen tiedosto, samalla päätteellä, eri kansioon ja siirrä se siihen kansioon missä se leffanpätkä on. Korvaa tiedosto ja leffanpätkä (ehkä)häviää... Toista jos ei ekalla kerralla onnistu. Itelläni on toiminut monta kertaa.
Jos se video on .avi päätteinen, nii kokeile näin. start> run> kirjotat siihen regedit ja sitten selaat tähän kansioon HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler ja tuolta sitten tuhoa sen tiedoston joka viittaa siihen videopätkääsi.
Video ei ole .avi päätteinen, eikä tällaista roottia läydy eli "Systemfileassociations" ollenkaan. muutkaan operaatiot ei toimi, vikaseitotilasa käynnsitys ja tuhoamainen. Myöskään videon siirtämien toiseen kansiioon ei onnistu ollenkaan.
Mene käynnistyksessä alussa komentokehotteeseen ja poista tiedosto sieltä? Ainakin minulla toiminut ihmeen usein...
Poista se Dos:ssa. Komennolla DELTREE eli siirrä kaikki muu pois siitä kansiosta minkä poistat ja poista koko kansio. Ei onnistu DOS-kehotteessa pitää ihan oikeesti mennä DOS:iin. Aika varmaan lähtee.
Delete Doctor toimii mulla http://www.diskcleaners.com/#deletedr ja pitäis olla riittävän simppeli ohjelma.
xp avi fix . mull oli samanlainen tauti ku van helsingin paska leffa pääs koneelle varkain 5 minuutis koko leffa
mun pitäs poistaa nortoni asentaakseni sen uudelleen.. palomuuria ei pysty enää käynnistään, eikä pysty poistaan ennenkuin pistää sen päälle, mikä on tietenkin hieman ongelmallista tässä tilanteessa.. edellämainitut keinot ei päde.. olisko olemassa muita ohjelmia.. en myöskään saa enää netistä aukeamaan kaikkia sivuja kuten esim pankkia tai 1st wap eikä DC++kaan suostu aukeaan, connection refused by target machine.. mulla oli sasser jonka jälkeen nää ongelmat alko.. eli siis apua kaipaisin, kiitos!