Millä ohjelmalla saisin poistettua koneeltani Nokia Pc-suite ohjelman jäänteet. Mulla c-asemalla yksi nokia niminen kansio joka ei suostu poistumaan millään koneeltani. Olen kokeillut nokian sivuilta hakemaani Nokia_PC_Suite_Cleaner_3_6 ohjelmaa, eikä poistu silläkään. Onko olemassa joku ohjelma millä kansion saisi pois ikäänkuin väkisin ? Kun yritän poistaa kansiota tulee ilmoitus se ja se tiedosto on käytössä tai on kirjoitussuojattu. Pitäisi päivittää Pc-suite uuteen versioon. Mikä avuksi ! Kiitos !
Neuvoisitko miten pääsen sinne vikasietotilaan ja mitä mun siellä pitää tehdä ? Kun en tiedä, Kiitos !
Koneen käynnistyessä naputtelet F8,valikosta valitset vikasietotila. Aukeaa normaali työpöytä,tosin hitollisilla kuvakkailla.Menet osioon jossa Noksun kansio on ja poistat sen.
Kokeilin jo ! Ei poistunut silläkään. Siellä oli joku valikko vaihtoehto vikasietotila ja komentorivi, auttaisiko se mahdollisesti ?
Onko kansiossa tiedostoja. Konellasi voisi olla käynnissä palvelu joka käyttää tuossa nokia kansiossa olevaa/olevia tiedostoja. Onko oikealla alapalkissa pc-suiten kuvake?
Sain kansion pois Ccleanerillä ! Uusi nokian Pc-Suite 6.84.10.3 ohjelma ei suotunut asentumaan koneelleni. Nokian ohjelmassa taas viissiin jotain vikaa. Poistelin uuden version jämät ja asensin vanhan toimivan tilalle. Kiitos neuvoista !